Toon posts:

Linux party op centraal punt in NL

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een hele mooie zaal op het oog om een zeer grote Linux party te organiseren.
Maar ik wil graag weten of daar animo voor is.
Wie zal dit leuk vinden, en wil zelfs meedoen?

Ben zeer benieuwd.

Topic titel moet zijn: Mensen uit het Noorden opgelet... :)

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
ligt er natuurlijk een beetje aan waar je het wilt organiseren.

Verwijderd

Topicstarter
Appingedam (5 km van Delfzijl)

Verwijderd

Met als doel?

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-08 15:12

Tassadar

l33t h4x0r :)

wat is een linux party precies?

Verwijderd

Ok, ik snap niet wat je op zo'n Linux party allemaal moet gaan doen? Wie legt me dat even uit :)

• LollieStick
Op zaterdag 29 december 2001 22:50 schreef xmvl33 het volgende:
Ok, ik snap niet wat je op zo'n Linux party allemaal moet gaan doen? Wie legt me dat even uit :)
onder anderen. maar dat lijkt me wel het meest waarschijnlijke.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 22:50 schreef xmvl33 het volgende:
Van alles

* Mensen elkaar helpen met problemen
* Beginnende Linux gebruikers stimuleren
* Netwerk aanleggen
* Servers opzetten (Samba, Apache, FTP enz.)
* En mischien een spel spelen zoals UT

en nog veel meer....

• LollieStick
Een linuxparty is het omgekeerde van een Windows party. Gebruik je alleen maar Windows, dan zal je voor een nare verassing komen te staan. Windows wordt er namelijk niet of nouwelijks gedraaid.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 22:53 schreef LinuxUser het volgende:
Een linuxparty is het omgekeerde van een Windows party. Gebruik je alleen maar Windows, dan zal je voor een nare verassing komen te staan. Windows wordt er namelijk niet of nouwelijks gedraaid.
:D een windows party :?

Verwijderd

Topicstarter
xmvl33 ====>> Wil je even niet meer reageren op dit topic? Je doet dat alleen om mij dwars te zitten..... :(

/me kent xmvl33 persoonlijk

• LollieStick
Op zaterdag 29 december 2001 22:51 schreef Markiedam het volgende:

[..]

Van alles

* Netwerk aanleggen

en nog veel meer....
lijkt me dus een beetje van alles en nog wat doen. als je een netwerk wilt opbouwen en wilt weten hoe je het beter kunt beveiligen, kun je dus samen met een paar anderen een netwerk opbouwen en kunnen zij je meehelpen met beveiliging.

Nogmaals het lijkt mij zeer handig omdat veel mensen toch wel vragen hebben over wat Linux nu precies is en wat het inhoudt. Zelf heb je altijd ook wel wat waar je niet uitkomt en hier kun je het vragen en meestal krijg je van iemand wel een antwoord terug.

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-08 15:12

Tassadar

l33t h4x0r :)

Op zaterdag 29 december 2001 22:51 schreef Markiedam het volgende:
Dus beetje HCC achtig.. da's wel leuk plan op zich. Maar doe je dit dan met lezingen? of in de vorm van een LAN party waar iedereen maar wat links en rechts van zich communiceert enzo? (hoe zeg je dat :))
* Netwerk aanleggen
Da's definately LAN-party idee.
Maar denk je dat je in zo'n setup genoeg kennisoverdracht kunt stoppen voor de eerste 2 punten?
En bied je die servers (FTP enzo) aan als organisatie, of presenteer je het als een cursus "hoe een FTP server op te zetten" oid? :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is meer uitwisseling van informatie tussen de verschillende Linux gebruikers.

Een server bouwen word alleen gedaan om een beetje te leren hoe dat in zijn werk gaat. Verder niet. Lezingen zijn ook niet de bedoeling. Het is eenmalig

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 22:54 schreef Markiedam het volgende:
xmvl33 ====>> Wil je even niet meer reageren op dit topic? Je doet dat alleen om mij dwars te zitten..... :(

/me kent xmvl33 persoonlijk
Krijg ik een plaatselijke ban :D

Nah ja, gij zit mij altijd te vervelen met dat Linux, je hebt me zelfs zover gekregen om het op mun comp. te installeren, alleen IK zie voor mezelf op een standalone system het nut er nog niet van in :(

Maar jah, daarom wil ik wel graag wat meer info hebben, zodat ik misschien meer overtuigt ga raken om meer Linux tegaan gebruiken, en het zijn toch geen flames die ik gepost heb :? althans niet zo bedoeld!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga je ook naar die Party... Dan overtuig ik je wel :9

/me gaat offline.... Vragen kunnen ook aan LinuxUser worden gesteld...

Verwijderd

Ik kom zelf ook uit het noorden dus ik ben wel benieuwd. Ik wil ook wel eens andere linux gebruikers ontmoeten.

Ik kan daar waarschijnelijk veel van leren. Maar is het dan de bedoeling dat iedereen zijn computer meesjouwd?

Dingen die over netwerken gaan, zoals apache, mysql, samba enz. daar kan ik veel van leren

• LollieStick
Ja en als je op het netwerk wil, moet je ook een straight kabel meenemen en eventueel een hub of switch.

Ter informatie: Het is dus de bedoeling dat iedereen zijn eigen computer mee neemt. Als je een hub of switch hebt, neem die dan ook mee. Netwerkkabels kunnen misschien geleend worden anders moet je deze ook meenemen.

Later post ik meer informatie want ik wil nog even informeren of het mogelijk is om netwerkkaarten te verkopen voor gebruikers die geen netwerkkaarten hebben.

Je kunt een mailtje sturen naar mvhapp@inn.nl als je komt. Op deze manier weten wij rekening houden met wie er precies komen en hoeveel ruimte we beschikbaar moeten stellen.

Als er vragen zijn hoor ik het graag.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

* GGS_VR6 woont ook in het noorden. Fryslan!! Maar dat is te ver van Appingedam :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 22:46 schreef Markiedam het volgende:
Weet je wel zeker dat er uberhaupt genoeg mensen bij jou in de buurt zijn die serieus(genoeg) met linux bezig zijn om een soort party te organiseren :?

Ik kom zelf uit Delfzijl (5 km van Appingedam ;) ) en ik ken persoonlijk maar 1 iemand in Delfzijl die serieus met linux bezig is. (en mezelf dan)

Lijkt me vrij weinig, maar ik weet dus niet hoe het 5 km verderop is :)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:00

Robert

You have your answer..

Lijkt mij opzich wel een leuk plan.

Ik vraag me echter af of er genoeg animo voor is...

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 11:16 schreef tOcoOl32 het volgende:
Ik vraag me echter af of er genoeg animo voor is...
Dat niet alleen, ik denk dat er toch wel wat georganiseer bij komt kijken.
Dus niet alleen zaaltje huren en je vrienden uitnodigen.

Als je ook newbies wilt aantrekken zouden enkele lezingen wel aardig zijn, anders krijgt een pro 5 keer de vraag wat je met linux kunt, net terwijl ie z'n switch up probeert te krijgen.

Misschien een newbie pakketje ofzo, een a4-tje info over wat linux is en waar je op internet support kunt krijgen, en misschien een redhat of mandrake cdtje erbij?

Of, als genoeg animo is, mensen in groepen indelen, netwerk, organisatie, newbie, guest, support, blaat. ;)

En what about stroom? eten/drinken? inspelen op onverwachte dingen? onderbevolking? overbevolking? reclame? sponsering? tafels? :)

Edit: wat versta je eigenlijk onder een zeer grote meeting, daar heb je een beste zaal voor nodig, hoeveel mensen denk je onderdak te kunnen geven?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
mag ik ook komen met win2000 ? >:) of krijgen we dan locale vechtpartyen ? *D

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 11:42 schreef _MaLa_ het volgende:
mag ik ook komen met win2000 ? >:) of krijgen we dan locale vechtpartyen ? *D
Hehehe, tuurlijk mag dat, tenminste, ik zou het een schande vinden als het niet zou kunnen.
Het is een linux meeting, geen anti-microsoft meeting.

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
* zeroxcool vindt het jammer dat hij in het zuiden van brabant woont...

Ach goed, zal binnenkort hier ook nog wel een keer komen.

zeroxcool.net - curity.eu

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

Ik woon bij Meppel in de buurt
Dus.. misschien kan ik wel :D

edit:
Eigenlijk moet het een Unix party ofzo heten
BSD enzo is toch ook welkom?

Windoos niet :P ;)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

als je hiermee linuxgebruik hiermee wilt stimuleren (als ik bovenstaande zo lees is dat onderdeel ervan) moet je het dus denk ik niet alleen via GoT adverteren maar ook via plaatselijke advertenties, misschien een plaatselijke LUG (linux user group), plaatselijke computerclubjes, whatever. Op die manier bereik je een breder publiek dan op een linuxforum in GoT ;)

Verwijderd

http://counter.li.org/bycountry/NL.html
Heb je een lijst met een aantal geregde Linux gebruikers, gesorteerd op plaatsnaam.

• Kogelvis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 17:05

Kogelvis

Nu ook met gitaar

enne hoe lang is dat dan??

1 dag van 9 a 10 uur 's ochtends tot 's middags 5 uur of ...

* Kogelvis is toch nog wel redelijk geinterreseerd in zo'n party alleen wil graag weten wanneer / hoelang enz.

<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12

Kettrick

Rantmeister!

Op zaterdag 29 december 2001 23:12 schreef geez het volgende:
* Kettrick woont ook in het noorden. Fryslan!! Maar dat is te ver van Appingedam :)
Ach, * Kettrick woont ook nog in de buurt ;) ...

Denk alleen niet dat ik naar een Linux LAN ga, tenzij er ook een paar BSD'ers komen ;)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm,

Je kan dan ook doen dat één of meer mensen een server opzet en dat een andere groep die server probeert te hacken in het kader van veiligheid, is dan wel voor meer ervaren gebruikers, maar dan hebben die ook iets te doen ipv dingen uitleggen aan newbies.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

anders gaan fotomodellen met lekkere tieten, blond enzo. linux uitleggen :P wat zal iedereen dan opletten >:)

• LollieStick
Natuurlijk mag je komen met je Windows 3.x/9x/2000/XP bakjes. Het gaat echter vooral om Linux, maar op deze manier kan er wel gekeken worden naar wat de mogelijkheden zijn tussen Linux en Windows, zowel op Netwerk of als desktop gebied.

• LollieStick
Over de data is nog niets bekend. Wel is bekend dat het een hele dag zal duren. Als er niet genoeg animo is, kunnen we over gaan op alleen 's-middags.

Vooralsnog nog niet echt duidelijkheid dus.

• LollieStick
Op zondag 30 december 2001 13:36 schreef Expander het volgende:
Hmm,

Je kan dan ook doen dat één of meer mensen een server opzet en dat een andere groep die server probeert te hacken in het kader van veiligheid, is dan wel voor meer ervaren gebruikers, maar dan hebben die ook iets te doen ipv dingen uitleggen aan newbies.
moet jet helemaal zelf weten. Zoals al eerder gezegd, moet je zelf weten wat je gaat doen. Je kunt demonstraties geven en noem maar op.

Ikzelf zal twee pc's meenemen waarvan er 1 op Windows draait en 1 op Linux. Mijn bedoeling is om te laten zien hoe Windows en Linux op een netwerk met elkaar samenwerken en uitleg geven hoe het te configureren is.

Dit heb ik als voorbeeld genoemd wat mijn plannen zijn op een dergelijke party.

• LollieStick
Op zondag 30 december 2001 12:59 schreef beelzebubu het volgende:
als je hiermee linuxgebruik hiermee wilt stimuleren (als ik bovenstaande zo lees is dat onderdeel ervan) moet je het dus denk ik niet alleen via GoT adverteren maar ook via plaatselijke advertenties, misschien een plaatselijke LUG (linux user group), plaatselijke computerclubjes, whatever. Op die manier bereik je een breder publiek dan op een linuxforum in GoT ;)
Dat zijn we ook van plan. Zodra de organisatie rond is, zullen er advertenties komen bij lokale computerclubs en in kranten.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 30 december 2001 13:14 schreef janjanjansen het volgende:
http://counter.li.org/bycountry/NL.html
Heb je een lijst met een aantal geregde Linux gebruikers, gesorteerd op plaatsnaam.
ik sta er ook in:hoe weten zij nou dat ik linux heb gebruikt :?

• active2
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Als het op een zaterdag is dan wil ik wel komen!!!! :):)

Ikke dat altijd heel leuk vinden!!!

* active2 vindt het wel gezellig kan ik meteen mensen overtuigen van het nut van linux --> daar ontbreekt het nog wel eens aan!!!!

Wanneer???

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• LollieStick
Op zondag 30 december 2001 14:21 schreef active2 het volgende:
Als het op een zaterdag is dan wil ik wel komen!!!! :):)

Ikke dat altijd heel leuk vinden!!!

* active2 vindt het wel gezellig kan ik meteen mensen overtuigen van het nut van linux --> daar ontbreekt het nog wel eens aan!!!!

Wanneer???
data nog niet bekend.

Je kunt een mailtje sturen naar mvhapp@inn.nl dan houden we je op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Meer informatie volgt binnenkort via dit forum.....

/me gaat even plannen maken

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk trouwens niet dat het nog relevant is om hier aan te beginnen....

Ik kan het ten eerste niet alleen organiseren. Heb minstens 4 personen nodig om alles voor te bereiden.
En ten tweede moet je toch aan te veel dingen denken.

Of heeft iemand anders nog een goed idee...

Verwijderd

Ik heb aan Jotti al wel eens voorgesteld om een soort NOS meeting dag te organiseren. Leek me gewoon leuk om mensen eens in real life te ontmoeten. Jotti vond het ook een goed idee, dus misschien komt het er nog van. Op het moment heb ik het veel te druk (ga beginnen met afstuderen) om zoiets te regelen. Ik vind ook dat je zoiets goed moet regelen.

Misschien kunnen we als er wat meer tijd is de meeting en jouw idee samenvoegen tot een NOS meeting/LAN dag. Met misschien een presentatie van mensen die dat leuk vinden en daarnaast gewoon een beetje netwerkjes bouwen en gezellig ouwehoeren. Lijkt mij wel leuk.

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 17:45 schreef balou het volgende:
Ik heb aan Jotti al wel eens voorgesteld om een soort NOS meeting dag te organiseren. Leek me gewoon leuk om mensen eens in real life te ontmoeten. Jotti vond het ook een goed idee, dus misschien komt het er nog van. Op het moment heb ik het veel te druk (ga beginnen met afstuderen) om zoiets te regelen. Ik vind ook dat je zoiets goed moet regelen.

Misschien kunnen we als er wat meer tijd is de meeting en jouw idee samenvoegen tot een NOS meeting/LAN dag. Lijkt mij wel leuk.
Yupz, toevallig dat J3p het daar laatst ook al over had.
Lijkt me wel een leuk idee, om zoiets te organiseren :)

Helaas heb ik het de komende 2 weken in ieder geval ook veel te druk. We kunnen eens kijken wat de animo daarvoor is ;)

Verwijderd

Ik zat zelf ook te denken over een maand of 2. Dan heb ik het hopelijk weer wat minder druk. Plus dat als je zoiets goed wil regelen het organiseren ook redelijk wat tijd kost en vroeg moet aankondigen zodat er mensen rekening mee kunnen houden. Anders zit je met maar 3 mensen ofzo, omdat de rest niet kan.

Locatie beetje centraal in het land is misschien ook wel handig, want anders is het voor mensen uit het zuiden zo eind weg.

Verwijderd

Topicstarter
En die NOS meeting.... Waar gaat die plaats vinden? Vast niet in Appingedam

• LollieStick
Op korte termijn zou het in ieder geval niet worden (binnen een maand) qua organisatie is het te veel werk om dit binnen een paar week of dagen te doen.

Maar het zou heel leuk zijn om samen te kijken wat de animo is en of het uberhaupt te realiseren is.

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 17:51 schreef Markiedam het volgende:
En die NOS meeting.... Waar gaat die plaats vinden? Vast niet in Appingedam
Voor een meeting zijn geloof ik nog niet meer dan vage ideeen. Ik heb het er wel eens met Jotti over gehad en J3P schijnt het er wel eens met Nelske over gehad te hebben.

Ik heb ook wel eens zo'n meeting gedaan met een irc kanaal waar ik vroeger veel zat en dat is erg leuk.

• LollieStick
[cut]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

In Didam. Duh :)

Verwijderd

Nee, ik heb nog absoluut geen suggestie. Ligt ook helemaal aan het aantal mensen wat wil komen en wat je aan geschikte locaties kan vinden.

Je moet denk ik eerst kijken wie er allemaal zou willen komen en waar de meeste mensen vandaan komen. Denk dat je dan toch ergens een locatie moet gaan zoeken binnen de randstad, maar het kan ook dat bijvoorbeeld 75% uit groningen komt. Misschien een soort poll maken wie er wil komen, waar ze vandaan komen en hoeveel reistijd ze maximaal acceptabel vinden.

• LollieStick
Goed idee over zo'n poll. ik zal direct een in elkaar zetten. Het adres post ik hier en ik hou jullie op de hoogte.

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

Hmm, vergis je niet in het organiseren van zo'n meeting. Je hebt wel een netwerk nodig dat er ligt, je hebt te vreten nodig, EHBO, etc... Delfzijl dat is voor mij aan de andere kant van de wereld (woon in Brabant) dus dat lijkt me geen goed idee.
Ik stel voor om het in de achtertuin van Jotti of Nelske te houden :P Nee maar ff serieus wil je werkelijk iets doen zorg dan voor een goede organisatie, anders kom je helemaal nergens...

[deze advertentieruimte is te koop]

• LollieStick
Op zondag 30 december 2001 18:48 schreef RG© het volgende:
Hmm, vergis je niet in het organiseren van zo'n meeting. Je hebt wel een netwerk nodig dat er ligt, je hebt te vreten nodig, EHBO, etc... Delfzijl dat is voor mij aan de andere kant van de wereld (woon in Brabant) dus dat lijkt me geen goed idee.
Ik stel voor om het in de achtertuin van Jotti of Nelske te houden :P Nee maar ff serieus wil je werkelijk iets doen zorg dan voor een goede organisatie, anders kom je helemaal nergens...
Met de organisatie zijn we al bezig. Het was de bedoeling om te kijken of er vanaf GoT genoeg animo voor was en wat jullie er over dachten. We hebben nu een aantal mensen in de organisatie zitten en met wat samenwerking komen we er wel uit.

• LollieStick
Adres van de poll is:
http://members.tripod.lycos.nl/polletjes/linuxparty.html

Sorry voor pop-up. :+

LET OP: Deze poll blijft een maand geopend t/m 30 januari dus. Hierna is het niet meer mogelijk om te reageren. Als je dus wil reageren, moet je het voor deze datum doen.

• LollieStick
Zou de topic titel misschien nog een keer veranderd kunnen worden? We proberen het op een centraal punt in NL te houden.

Dus als de moderators dat even willen doen: Thank you very much!!!

Verwijderd

Done ;)
Hmzz, er moet wel even iets duidelijk worden nu ;)

Ik zie de NOS-meeting losstaand van jullie party; ik weet niet hoe jullie erover denken?

Als jullie er anders over denken, dan hoor ik dat graag.

Ik heb Jotti nog niet gesproken, maar ik wil toch graag op de hoogte gehouden worden als iemand een NOS meeting o.i.d. organiseert.

Het betekent niet dat ik me er persee actief mee bemoei o.i.d., ik wil er alleen voor zorgen dat iets dergelijks wel een succes wordt en niet op een flop uitdraait ;)

Verwijderd

Dit is opzich wel een leuk idee. Misschien en ander idee is om gewoon bij bijvoorbeeld WAN2002 met z'n allen bij elkaar in de buurt (grote tent?) te gaan zitten? Infra is er, evenals een Internet verbinding...

• LollieStick
Op maandag 31 december 2001 00:00 schreef nelske het volgende:
Done ;)
Hmzz, er moet wel even iets duidelijk worden nu ;)

Ik zie de NOS-meeting losstaand van jullie party; ik weet niet hoe jullie erover denken?

Als jullie er anders over denken, dan hoor ik dat graag.

Ik heb Jotti nog niet gesproken, maar ik wil toch graag op de hoogte gehouden worden als iemand een NOS meeting o.i.d. organiseert.

Het betekent niet dat ik me er persee actief mee bemoei o.i.d., ik wil er alleen voor zorgen dat iets dergelijks wel een succes wordt en niet op een flop uitdraait ;)
we zijn op dit moment bezig om het in onze gedachten te combineren. zodra we zekerheid hebben ben jij de eerste die het weet.

btw. Markiedam zal je hier zo snel mogelijk over inlichten. Ik heb hem doorgegeven, maar volgens mij wist hij het ook al, dat het mij een beter idee lijkt om het te combineren. Ik wacht dus nog even af hoe hij er over denkt.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Is zoiets niet leuk om te combineren met de NLLGG (NederLandse Linux GebruikersGroep)? Die mensen hebben vast vaker dingen georganiseerd en zouden zoietzo kunnen helpen. Lopen er hier ook nllgg-ers rond?

Verder zou het in mijn ogen wel leuk zijn om zoiets te doen. Zelfs op CampZone was ik al bezig om Linux te helpen installeren. ;) Maar dan wel een beetje centraal, want Noord-Nederland zie ik niet echt zitten vanuit R'dam. Utrech of omgeving is denkik voor iedereen wel te doen ;) :D

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 02:22 schreef Valium het volgende:
Is zoiets niet leuk om te combineren met de NLLGG (NederLandse Linux GebruikersGroep)? Die mensen hebben vast vaker dingen georganiseerd en zouden zoietzo kunnen helpen. Lopen er hier ook nllgg-ers rond?

Verder zou het in mijn ogen wel leuk zijn om zoiets te doen. Zelfs op CampZone was ik al bezig om Linux te helpen installeren. ;) Maar dan wel een beetje centraal, want Noord-Nederland zie ik niet echt zitten vanuit R'dam. Utrech of omgeving is denkik voor iedereen wel te doen ;) :D
Heb je enig idee hoe ver Appingedam - Utrecht is ? Zo te lezen niet ...

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 15:23

PolarWolf

Debian, of course.

Op maandag 31 december 2001 02:22 schreef Valium het volgende:

Raar dat iedereen altijd denkt dat bv. Rotterdam - Appingedam verder is dan Appingedam - Rotterdam...
Wij zijn net zo lang onderweg naar jullie toe, hoor!

Undernet #linux, Undernet #ipsec

• LollieStick
Ik zal even bij de NLGG informeren, maar Utrecht ligt niet zo centraal gezien de meeste mensen niet meer dan 2 uur willen reizen.

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
linux party ? iedereen met hun opblaasbae tux op een groepsfoto zetten ofzo :P

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Op zaterdag 29 december 2001 22:46 schreef Markiedam het volgende:
Zo, wel lekker centraal ja...ik zal ff lekker uit Ede (230 km van appingendam, 235 van Delfzijl....) laat maar..

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Op maandag 31 december 2001 02:25 schreef janjanjansen het volgende:
Heb je enig idee hoe ver Appingedam - Utrecht is ? Zo te lezen niet ...
Op maandag 31 december 2001 09:02 schreef PolarWolf het volgende:
Raar dat iedereen altijd denkt dat bv. Rotterdam - Appingedam verder is dan Appingedam - Rotterdam...
Wij zijn net zo lang onderweg naar jullie toe, hoor!
Raar dat iedereen denkt dat zijn stadje de beste plek is voor een bijeenkomst. Appingedam ligt ver van ALLES in Nederland. Je kan niet verwachten dat iedereen zo'n eind gaat reizen omdat de inwoners van appingedam geen zin hebben. Mijn voorstel was om het centraal te houden. Utrecht is centraal, 't is het middelpunt van Nederland. En ja, ik moet er ook voor reizen: 3 kwartier vanaf mijn kamer in R'dam en bijna 2 uur vanaf het huis van mijn ouders. Dus ga nou niet lopen zeuren dat het te ver is, want Nederland is nou eenmaal groter dan appingedam centrum.

We kunnen natuurlijk wel wat schuiven met de plaats waar het gehouden wordt, het was maar een voorstel (Utrecht), maar als je veel noordelijker dan Apeldoorn ofzo gaat zitten, dan is het voor mensen vanuit het zuiden gewoon niet te doen. Zuidelijker dan Utrecht moet je ook niet doen, want dan is het voor de mensen vanuit het noorden niet meer aan te reizen.

• LollieStick
Op maandag 31 december 2001 12:26 schreef Rappie het volgende:
linux party ? iedereen met hun opblaasbae tux op een groepsfoto zetten ofzo :P
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij deel ik mee dat de Linux Party in Appingedam komt te vervallen.

Het is te moeilijk om genoeg mensen te vinden die helemaal naar Appingedam willen reizen. Dat is wel logisch.

Die NOS meeting is mischien toch wel beter

/me vind dat dit forum dicht moet, omdat hier niet meer op gereageerd meer hoeft te worden

Verwijderd

Whehe, we zullen maar niet heel NOS dichtgooien ;)

Zoals gezegd; gelieve in [topic=365417] verder gaan voor de NOS meeting :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.