Ik heb net Mame gedownload want ik las op het forum dat het een goeie emulator was. Nu heb ik ff een spelletje gedownload van 25 mb maar hoe speel ik dat nou met die emu? Ik vind het een beetje vaag allemaal. Als ik die rom in de directory pleur van mame en ik typ de naam in: MAME msvhs dan gaat ie dus laden maar daarna zegt ie dat ie een aantal files mist. De zipfile is 25 mb, ik weet niet hoe groot die spellen normaal horen te zijn en ik heb hier verder geen ervaring mee. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het moet spelen of mis ik echt bestanden? In de zip file zit 47 mb....
Gewoon Mame32 gebruiken. Heeft een Windows interface en je kan gewoon dubbelklikken op je game om het te starten.
Volgens mij zit er bij MAME een aardig lange handleiding... als je die eens leest, daar is -ie voor geschreven
Verwijderd
Van bijna alle oude speelkasten welke in speelhallen hebben gestaan. Dus bijv: pacman, donkey kong, space invaders, pengo, enz...Op zondag 30 december 2001 00:21 schreef arko19 het volgende:
van welke console kan je dan met die emulator de spellen der van spelen
Ook kan hij de neogeo type spellen aan.
Verwijderd
Waar kun je MAME 32 downloaden, maar ik vind steeds van die vage sites enzo, en het werkt allemaal niet echt. Kunnen jullie mij helpen??
ohhh, en werkt die 32 wel onder XP???
Alvast Bedankt!
ohhh, en werkt die 32 wel onder XP???
Alvast Bedankt!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()