Toon posts:

Mxstream aan zn max?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde net van een vriend dat MxStream geen gebruikers meer toelaat omdat ze aan hun max zitten, wat ze eigenlijk nooit hadden verw8 maarja dat terzijde. :P

Weet iemand hier meer vanaf?? Ik wou namelijk net van mn cable wandoo overstappen op ADSL. :(

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Dit is volgens mij per regio. Hier in amersfoort is het in een aantal wijken ook om die reden niet beschikbaar geweest (dacht ik). Terwijl men in andere wijken wel gewoon nieuwe abonnees aannamen. Dit gaat dus per centrale

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus postcode check gedaan bij mxstream, daar stond dat het kon...
Maar een vriend van me die ADSL heeft had een brief ontvangen dat het niet meer kon ... vage zooi.

Verwijderd

Het zou kunnen, het verklaard wel de volgende melding:
30-11-2001 9:46 uur. Voorinschrijven ADSL niet mogelijk
Door een storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om u voor in te schrijven voor ADSL. Onze excuses voor dit ongemak. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".
Is dus al een maand gaande deze storing, ik heb net gezocht op de site van XS4ALL of die de "storing" ook melden helaas kan ik alleen de maand December vinden.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 23:03 schreef Devil_2000 het volgende:
Het zou kunnen, het verklaard wel de volgende melding:
[..]

Is dus al een maand gaande deze storing, ik heb net gezocht op de site van XS4ALL of die de "storing" ook melden helaas kan ik alleen de maand December vinden.
hmmm ik heb me begin december ingeschreven, was allemaal ok, dus....

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zaterdag 29 december 2001 22:31 schreef Snoopaloha het volgende:
Ik hoorde net van een vriend dat MxStream geen gebruikers meer toelaat omdat ze aan hun max zitten, wat ze eigenlijk nooit hadden verw8 maarja dat terzijde. :P

Weet iemand hier meer vanaf?? Ik wou namelijk net van mn cable wandoo overstappen op ADSL. :(
Welk abo heb je precies nu dan van Wanadoo? Ik bedoel als je nu Wanadoo Cable Broadbrand premium hebt, kun je deze beter hebben dan Mxstream. (vindt ik)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Tsja als ik DIE had. :)

Ik heb dus nu het basic pakket....

Wel jammer trouwens dat als die isp's momenteel geen (boeiende) aanbiedingen hebben, alleen wanadoo geeft 300 piek trug, maar die is niet echt snel naar wat ik heb gehoord. :(

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

kan best wel eens zo zijn dat het per regio gaat....

maatjah dat maakt mij lekker niet uit, omdat ik toch de eerste ben in het gat/dorp waar ik woon

en ik zit ook nog op 200 meter afstand van de wijkcentrale :9~
Pagina: 1