Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ModFlags aanpassing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag ook sinds kort modderen , als ik nu een aantal postings uit een thread modereer en besluit de rest 'met rust te laten' (omdat ik er IMHO geen oordeel over kan geven ofzo), kan het dan kloppen, dat als ik de beoordeling instuur, ik dan feitelijk toch alle posts gemodereerd heb?

Als dat klopt, is dat dan wel handig, een thread lijkt dan volledig te zijn gemodereerd, maar is dat feitelijk niet?

Overigens heb ik gelezen dat GaMeOvEr hetzelfde probleem signaleerd in het topic 'Admins modereren zichzelf'.

Mischien snap ik um niet, maar daar ben ik junior-moderator voor...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Yep, is niet handig. Ik heb het ook wel eens dat ik iets op 0,0 laat staan omdat ik niet weet waar het over gaat, terwijl het in feite een +1 post is. Meestal mod iemand anders het dan nog wel opnieuw maar het risico bestaat inderdaad dat iemand denkt: al gemod, kijk ik niet meer naar.
Helaas niets aan te doen, of je moet inloggen als passieve mod.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:59

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, ook gezien.

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat hij het niet deed.

Misschien is het afhankelijk hoeveel postings je procentueel gezien Modereert ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
irrelevant:
of je moet inloggen als passieve mod.
Duh? Die mag je mij nog eens uitleggen, ik kan bij inloggen kiezen voor een normaal of mod-profile en krijg dan de melding dat ik ben ingelogd als actieve Mod.

Dus ikke jou niet helemaal snappen.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik kan bij het inloggen kiezen tussen actief of passief modereren. (Bedoel je met "normaal" passief?). Met actief krijg je dus het gedrag wat jij beschrijft (je mod ineens de hele thread), bij passief kun je losse reacties modden door op +/- te klikken en dan komt je naam ook alleen bij die reactie te staan.
Ik was toen ik net mod was ook altijd passief maar toen kreeg ik een mailtje dat ik wel erg veel ongemodereerd liet. (Als ik iets 0,0 vond modde ik het niet.) Nu dus gewoon actief en dat ik dan af en toe iets onterecht op 0,0 zet neem ik dan maar voor lief, want dat komt minder vaak voor dan dat ik iets bewust op 0,0 zet.

Verwijderd

Topicstarter
irrelevant: de vraag is imiddels door een mail van GaMeOvEr beantwoord, ik dach dat als ik 'nee' koos bij het inloggen, ik dan een normaal tweak-profile zou hebben en had de vinkjes bij posts nog niet gezien.

/me snapt nu de verschillen tussen passief en actief

Thnx guys!

• nospam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 17:34
Makkelijk zou zijn een checkboxje bij de posts die je modereert, en de posts waar je dat checkboxje dus niet aanzet, niet worden gemodereert...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
NoSpam: dat is niet eens nodig. Het zou ook voldoende kunnen zijn om gewoon geen niveau te selecteren.
Pagina: 1