Toon posts:

Waarom gesloten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=364575/1/25]

Deze wordt gesloten met als enige commentaar een link naar de OCM-faq.
beste modjes, ik kom hier al 6 maand, ik ben al meer dan 3 jaar forumganger, denken jullie nu écht dat ik niet eerst de moeite heb genomen om die kl*te-faq te lezen én te zoeken?
Ik ben niet je gemiddelde forum-n00b, de faq heeft me geen zak geholpen, er staan enkel dingen in die ik al wist en waar ik niets mee ben

Dit staat in de faq omtrent mijn probleem :
De multiplier verandert niet/doet raar na unlocken

Tsja, dan heb je toch wat verkeerd gedaan! Hoogstwaarschijnlijk heb je de L1 bruggetjes niet goed verbonden. Probeer het nog eens, maar zorg er dit keer voor dat de bruggetjes elkaar onderling NIET raken, dan gaat het namelijk mis.
Ja halloooooo, zover was ik nog niet hoor |:(
Dus, kan ie aub terug open, het is echt wel iets anders dan verkeerd getrokken potloodstreepjes.

En sorry als het wat fel overkomt, maar ben er wel ff van aangedaan.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het antwoord op waarom hij gesloten is staat toch onderin je topic:
[topic=359380/1/50]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 22:26 schreef Merely het volgende:
Het antwoord op waarom hij gesloten is staat toch onderin je topic: [topic=359380/1/50]
uh?
en?
Die heb ik gelezen, voldoet m'n topic niet aan bepaalde eisen ofzo?
ow, er staat geen [OC] voor, is dat het misschien?

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 29 december 2001 22:28 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

uh?
en?
Die heb ik gelezen, voldoet m'n topic niet aan bepaalde eisen ofzo?
ow, er staat geen [OC] voor, is dat het misschien?
Misschien wel ja :{

• Han
  • Niet online

Han

Dat zou een reden kunnen zijn... Stuur anders een mailtje naar Sinterklaas. Nodig hem uit... Hij zal het precies uitleggen. Je topic voldeed idd niet aan de eisen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 22:29 schreef OProg het volgende:

[..]

Misschien wel ja :{
Waarom kan ik je dan nu onmiddelijk x-tal andere topics zonder tags geven die wél openblijven?

• Han
  • Niet online

Han

Betere / duidelijke inhoud cq. titel? Geen search vraag?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 22:30 schreef Merely het volgende:
Betere / duidelijke inhoud cq. titel? Geen search vraag?
Maar... lezen jullie niet ofzo?
Lees even de eerste post in deze thread, ik héb gezocht, ik héb die rot-faq gelezen, en ja, ik héb die tags vergeten, ramp o ramp.
En damn, ik word hier met de minuut nog meer pissed.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 22:32 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

Maar... lezen jullie niet ofzo?
Lees even de eerste post in deze thread, ik héb gezocht, ik héb die rot-faq gelezen, en ja, ik héb die tags vergeten, ramp o ramp.
En damn, ik word hier met de minuut nog meer pissed.
Ach whatever eigenlijk, laat em maar dicht, maar één ding ben ik wel redelijk zeker van, Sinterklaas heeft niet eens de moeite genomen om mijn topic te lezen, anders had ie wel gezien dat ik al iets verder zat dan die kutfaq.

• Han
  • Niet online

Han

Op zaterdag 29 december 2001 22:37 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

Ach whatever eigenlijk, laat em maar dicht, maar één ding ben ik wel redelijk zeker van, Sinterklaas heeft niet eens de moeite genomen om mijn topic te lezen, anders had ie wel gezien dat ik al iets verder zat dan die kutfaq.
Kom op zeg.. Chill! Sinterklaas al een mailtje gestuurd? Wacht nou eerst de reactie van Sint af voordat je iemand gaat beschuldigen van wanbeleid o.d. En die door jou genoemde FAQ is absoluut alles behalve het door jouw gekozen woord. Die schept duidelijkheid.

Verwijderd

-Je topictitel is fout

-hier lopen echt veel topics over

Ik heb zelf een keer een topic hierover geopend en ben vast niet de enige geweeest.

• Han
  • Niet online

Han

En weer een tevreden klant verlaat de winkel... ;)

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 29 december 2001 22:51 schreef Merely het volgende:
En weer een tevreden klant verlaat de winkel... ;)
Wilde net zeggen; "beat that" :P
Pagina: 1