[topic=364575/1/25]
Deze wordt gesloten met als enige commentaar een link naar de OCM-faq.
beste modjes, ik kom hier al 6 maand, ik ben al meer dan 3 jaar forumganger, denken jullie nu écht dat ik niet eerst de moeite heb genomen om die kl*te-faq te lezen én te zoeken?
Ik ben niet je gemiddelde forum-n00b, de faq heeft me geen zak geholpen, er staan enkel dingen in die ik al wist en waar ik niets mee ben
Dit staat in de faq omtrent mijn probleem :
Dus, kan ie aub terug open, het is echt wel iets anders dan verkeerd getrokken potloodstreepjes.
En sorry als het wat fel overkomt, maar ben er wel ff van aangedaan.
Deze wordt gesloten met als enige commentaar een link naar de OCM-faq.
beste modjes, ik kom hier al 6 maand, ik ben al meer dan 3 jaar forumganger, denken jullie nu écht dat ik niet eerst de moeite heb genomen om die kl*te-faq te lezen én te zoeken?
Ik ben niet je gemiddelde forum-n00b, de faq heeft me geen zak geholpen, er staan enkel dingen in die ik al wist en waar ik niets mee ben
Dit staat in de faq omtrent mijn probleem :
Ja halloooooo, zover was ik nog niet hoorDe multiplier verandert niet/doet raar na unlocken
Tsja, dan heb je toch wat verkeerd gedaan! Hoogstwaarschijnlijk heb je de L1 bruggetjes niet goed verbonden. Probeer het nog eens, maar zorg er dit keer voor dat de bruggetjes elkaar onderling NIET raken, dan gaat het namelijk mis.
Dus, kan ie aub terug open, het is echt wel iets anders dan verkeerd getrokken potloodstreepjes.
En sorry als het wat fel overkomt, maar ben er wel ff van aangedaan.