Ik heb gelezen dat je per dag maximaal 50 punten kan verdienen, en dat ze een week "geldig" blijven. 7 X 50 = 350. Toch heb ik 380 punten. Is dit een foutje?
Je kan naast de 350 mod point die je kan verdienen met het rondsurfen ook nog extra punten verzamenlen met je reacties cq. karma, om femme voor de zeveelste keer van vandaag weer eesn te quoten :):
Je kunt niet via je tweakotine meer dan 50 modpoints krijgen over de afgelopen 24 uur. Dus per week max 350. Boven de 50 per dag kun je wel extra modpoints krijgen via je karma.
Misschien een stomme vraag; maar waar kan ik zien hoeveel moderator punten ik heb?
Dan ga je naar http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11940 dan log je in en dan staat er boven aan de pagina met reacties hoeveel mod point je bezit.
Dan staat er bijv.
?
Dan staat er bijv.
480.... is dat veelJe hebt nog 480 moderator punten in je broekzak liggen.
Je hebt nog 317 moderator punten in je broekzak liggen
Virussen? Scan ze hier!
hihi,
Dit klinkt natuurlijk heel stom, maar wat heb je aan die (karma) punten?
p.s. ik ben niet voor niets junior member
Dit klinkt natuurlijk heel stom, maar wat heb je aan die (karma) punten?
p.s. ik ben niet voor niets junior member
Verwijderd
Uhmmmm GoT en Tweakers.net horen bijmekaar, maar _zijn APART._
(user levels, punten, etc, hier zijn anders als op t.net... )
Da's om het allemaal overzichtelijk te houden
(user levels, punten, etc, hier zijn anders als op t.net... )
Da's om het allemaal overzichtelijk te houden
Verwijderd
Cyberjunk: Zoals FEmme al zovaak heeft uitgelegd. Dit forum hangt niet aan t.net omdat het geen php is.
ps: Ik maar 80 moddereter punten? is dat veel ofweinig?
ps: Ik maar 80 moddereter punten? is dat veel ofweinig?
Ik heb 472 puntjes.
Het aantal punten dat je kunt krijgen is al in dit draadje uitgelegd, dus daar hoef ik niet op in te gaan.
80 punten is best redelijk, je kunt iig 80 posts één punt omhoog of omlaag modereren.
/me out
Het aantal punten dat je kunt krijgen is al in dit draadje uitgelegd, dus daar hoef ik niet op in te gaan.
80 punten is best redelijk, je kunt iig 80 posts één punt omhoog of omlaag modereren.
/me out
Bericht hierboven
Verwijderd
Hmm ik heb er maar 440... krijg je in het weekend... dan werk ik niet en zit ik geen 8 uur per dag op Tweakers.net... 
Grr moet nog veel reakties posten.. strax heb ik geen mod-punten meer en ga ik me vervelen op het werk
Grr moet nog veel reakties posten.. strax heb ik geen mod-punten meer en ga ik me vervelen op het werk
Of nog erger: ik ben volgende week een week vrij, gaat het naar 0 want het is maar een week houdbaar.
Fuck vacation, but I need it.
Ga wel ff in een bibliotheek met internet zitten. Tenminste nog een uurtje of 4 in die week naat t.net gaan.
(Ik ben niet verslaafd, kan alleen niet zonder
)
--------------
Off-topic: waarom ben ik eigenlijk nog steeds Junior member. Ik post nouwelijks nog op t.net zelf maar wel continu hier op het forum. Moet je eerst iets heel slims zeggen ofzo?
Fuck vacation, but I need it.
Ga wel ff in een bibliotheek met internet zitten. Tenminste nog een uurtje of 4 in die week naat t.net gaan.
(Ik ben niet verslaafd, kan alleen niet zonder
--------------
Off-topic: waarom ben ik eigenlijk nog steeds Junior member. Ik post nouwelijks nog op t.net zelf maar wel continu hier op het forum. Moet je eerst iets heel slims zeggen ofzo?
Hee, niet met van die voor de hand liggende tips komen he! Dan lijk ik zo dom 
Serieus: ik heb een keer geinformeerd bij de kabelmaatschappij maar in dat gat waar ik woon (5 km van Den Bosch dus toch niet echt in the middle of nowhere) kunnen we dat voorlopig nog niet krijgen. En ik heb geen zin in een standaard modem of ISDN.
Serieus: ik heb een keer geinformeerd bij de kabelmaatschappij maar in dat gat waar ik woon (5 km van Den Bosch dus toch niet echt in the middle of nowhere) kunnen we dat voorlopig nog niet krijgen. En ik heb geen zin in een standaard modem of ISDN.
Verwijderd
Oplossing is simpel. Ga werken in de Chello-helpdesk. Koop een flinke rol kabel, plug hem ergens in een Chello-server, en laat tijdens het naar huis fietsen de rol aflopen... hup, stekkerstje erop en in je netwerkkaart pluggen.. heb je supersnel internet
Pagina: 1