Ik maak er maar even een nieuw topic van, want er reageert al 2,5 uur niemand.
Aangezien ik mod-af ben gemaakt vanwege te strenge beoordelingen, maar nu toch wel weer moddereter ben heb ik gekeken wat andere moderators deden en wat ikzelf gedaan zou hebben. En dan kom ik tot de conclusie dat ik toch misschien maar weer mod-af moet worden, want als ik dit zie krijg ik toch echt weer neigingen om dingen omlaag te zetten:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12025
Dit is dus een GeForce MX thread. Staat er de volgende post:
Ook de eerste twee reacties in de thread
Ik zie dat ik ook al veel strenger ben dan [CoSD]Headbanger. Iemand die in de Windows Whistler thread van zaterdag zei "Tja, wat zal ik hierop zegge" had van mij een -1,-1:First post gehad (ook al was hij de tweede) ipv de milde 0,-1.
En zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven.
Aangezien ik mod-af ben gemaakt vanwege te strenge beoordelingen, maar nu toch wel weer moddereter ben heb ik gekeken wat andere moderators deden en wat ikzelf gedaan zou hebben. En dan kom ik tot de conclusie dat ik toch misschien maar weer mod-af moet worden, want als ik dit zie krijg ik toch echt weer neigingen om dingen omlaag te zetten:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12025
Dit is dus een GeForce MX thread. Staat er de volgende post:
Dit krijgt van Shevar een 1,1:Informatief maar ik zou het op 0,-1: off-topic gooien.Die Matrox kaarten zijn nooit van z'n levensdagen sneller in 3D dan een TNT2. De beeldkwaliteit is beter, en er zitten leuke effecten op als Bump-Mapping, maar qua snelheid is het niet zo spectaculair. Ik vind die prijs ook niet echt wat je nemt laag voor een kaart die zo presteerd. Kijk, die MX is een ander verhaal, dat lijkt me misschien nog wel leuk om op over te stappen, iemand geintresseerd in een TNT2-Ultra?
Ook de eerste twee reacties in de thread
Yep, dit wordt de videokaartkraker van 2e helft 2000.
zou ik op 0,-1: overbodig zetten ipv de 0,0 waar ze nu op staan. Als je dat niet wilt maak je me maar weer lekker mod-af want dan verschilt mijn inzicht toch teveel van wat het volgens jullie zou moeten zijn.Hoezo slome dag. GVD ik ben jarig..... hiep hiep hoera voor wimpy
Ik zie dat ik ook al veel strenger ben dan [CoSD]Headbanger. Iemand die in de Windows Whistler thread van zaterdag zei "Tja, wat zal ik hierop zegge" had van mij een -1,-1:First post gehad (ook al was hij de tweede) ipv de milde 0,-1.
En zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven.