weer over mijn PC :-)

Pagina: 1
Acties:

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
Ik had laatst een topic geopend over mijn PC, dat hij steeds uitviel. Dat is een tijdje weggeweest, maar nadat ik er een nieuwe netwerkkaart ingedaan had. Is hij al 5 keer uitgevallen. Het is een interne ub met een ventilator. Zal het toch aan de voeding liggen?

Weet iemand trouwens of de FridgeRock van Spire op mijn Mobo kan (MSI K7T Pro, ouder model denk ik) Misschien helpt dat ook wel.

Alvast bedankt

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als je pc steeds uitvalt kan dat idd aan je power suply liggen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

ik heb ook een pc gehad die steeds uit zichzelf reboote...moet je us kijken of je koelertje (bij processor geloof ik) het goed doet...die van mij was toen kaduuk en kdenk da da soort beveiliging was :?

khoop dajjur wa aan hebt :)

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 15:33
Leen ff een voeding van een kennis of zo... kijken of-ie het dan ook doet :?

• the-hell
als hij spontaan reboot kan het toch ook aan de Detonator drivers liggen? Maar mijn CPU wordt niet warmer dan 34 graden nu. En met de kast dicht wordt hij 42 graden, dat is niet te warm. Als hij uitvalt en ik koel hem meer door een ventilator enzo. is hij veel sneller startklaar. Kan dat ook aan de voeding liggen, dat ik die koel en dat hij dan bij een bepaade temp weer zegt "starten maar"??

en ik zal ff kijken of ik hem van iemand kan lenen

Verwijderd

Heb je win2k ????

• the-hell
windows XP pro

Verwijderd

hmmz ik weet niet of dat bij win xp pro ook is maar bij win2k gaat ie bij een foutmelding plotseling reboten
zoals win9x een blauwscherm geeft.

Ik had ook van die problemen had dikke coolers in gebouwd vanalles geprobeerd en de oplossing was de via chipset ik weet ook niet waarom maar het hield op toen ik die via 4 in 1 drivers intalleerde

Verwijderd

dus ik zou zeggen toevallig via chipset ??
zoja probeer het eens kan, proberen kan nooit kwaad :)

• the-hell
heb ik toevallig vanochtned geinstalleerd maar het hielp niet.

Als die fridgerock van spire op mijn mobo past zet ik die erop. Issie nog stiller ook :-)

Maar hoe kom ik ergens aan voeding om ff te lenen? Woont hier iemand in de buurt van Bovenkarspel ??

Weet iemand of ie op mijn Mobo past? Dan zou ik daar flink door geholpen zijn,

• the-hell
niemand?

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50
Start -> Control Panel -> System -> Advanced -> Startup and Recovery Settings -> System Failure -> ff al die vinkjes weghalen

Verwijderd

bord plus vga en proc etc uit de kast halen en dan naast de kast gaan draaien.. klinkt als storing in de kast..

"sommige bios-en is daar een optie voor ..."

• the-hell
hij staat nu uit. En is dat niet gevaarlijk alles eruit halen en naast de kast laten draaien?

Verwijderd

Nope kan geen kwaad...
Tis ff een werkje maar wel een goeie test om te kijk of het systeem goed werkt

En altijd van te voren de verwarming aanraken voordat je ergens aan begint... Das beter dan niks..

• the-hell
ik heb altijd z on polsbandje om. Maar dat zal ik vanavond of morgen ff proberen.
Pagina: 1