Toon posts:

[I&T] ISP klachten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor velen onder ons- en meer die het niet eens weten- gaat Chello, en niet eens in 't bijzonder Chello, baggertraag :(

Ik weet niet precies hoeveel topics hier al over zijn begonnen, incl die van mezelf, maar is het niet handiger al die problemen onder de noemer van [ISP-klachten] op te nemen, of iets in de FAQ daarover op te nemen?
Probleem is natuurlijk, algemeen of per ISP.

Lijkt me wat overzichtelijker en zeker nu de consumentenbond serieus bezig is met die zaak en wellicht andere organisaties zich ermee gaan bezig houden.
Reken maar dat wij bij de ISP's in de gaten worden gehouden.( in niet alleen Got in Tweakers.net)
Van slechte publiciteit moeten ze het niet hebben.

Reacties :?
Met name reacties op de topics, maar bij mij gaat het al jaren geweldig, mijn ISP is de beste etc,etc, leveren niet echt een bijdrage aan de roep om hulp en begrip van de topicstarter.
Soms zelfs een flame-war :'(

Ik weet, ook Got is een demokraties medium, maar daar kunnen toch wel richtlijnen voor worden gegeven, zonder erg miereneukerig bezig te zijn?
In ieder geval wil ik daar best over mee nadenken.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:15

The Legend

*Plop*

Lijkt me geen goed plan, wat voor meerwaarde heeft het? Voor elke ISP een appart zeiktopic, waar het toch uiteindelijk op zal uitdraaien.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit bedoel ik nu, het geen zeiktopic, gewoon mensen zoals jij en ik die problemen hebben met hun ISP

[edit]
Kijk het gaat over het algemeen wel goed met de reacties van mede-Gotters, maar op zijn minst zou het zo moeten zijn dat reacties als boven geschetst not-done zijn.
Start jij maar een topic met een prob en je krijgt meteen een draai om je oren: moet je maar een andere provider nemen.
Heb je niets aan, het gaat vaak meer om een luisterend oor.
En, nee geen [HK] want door de welwillenden( ook ISPmedewerkers wordt regelmatig een techpost gedaan. [edit]

• The Legend

The Legend

*Plop*

Leuk plan opzich :) Maar er hoeven maar een paar leeghoofden te zijn die de rust komen verstoren met reacties als "Chello zuigt!! :r :r :r". Dan staat 'ie zo weer op slot.

Waarom open je niet gewoon een topic over jou ISP eigenlijk? Kun je daar discusieren, waarom zou je dat in de FAQ moeten opnemen, of er een appart forum/topics aan moeten wijden.

Verwijderd

Topicstarter
sorry zie edit boven

• The Legend

The Legend

*Plop*

[edit]
Kijk het gaat over het algemeen wel goed met de reacties van mede-Gotters, maar op zijn minst zou het zo moeten zijn dat reacties als boven geschetst not-done zijn.
Start jij maar een topic met een prob en je krijgt meteen een draai om je oren: moet je maar een andere provider nemen.
Heb je niets aan, het gaat vaak meer om een luisterend oor.
En, nee geen [HK] want door de welwillenden( ook ISPmedewerkers wordt regelmatig een techpost gedaan.
[edit]
Mja, en dus? Je brengt het een beetje vaag :) Maar als het je om dat luisterende oor gaat, open een topic en kijk hoe het loopt. Ik zie het nu van een FAQ wijziging, danwel een appart topic niet :)

Verwijderd

Topicstarter
T hoeft niet een een apart forum te worden, maar bijvoorbeeld in de faq opnemen.
Problemen met je ISP. Dan aangeven hoe te handelen.
[ISP-Klachten]Naam provider

Aangeven dat het de poster niet te doen is om klapjes om de oren te krijgen van mensen die een 150KB/sec con hebben, maar om steun en help als het kan.

Overigens heb ik een topic gestart over de traagheid van mijn Chello-con.
Het gaat me daar niet zo zeer om ,het gaat om de toekomst.
MAW vooruitkijken.

Verwijderd

Topicstarter
Gneh >:) Eigenlijk gaat die over hetzelfde...........

[topic=362624/1/25]

Maar toch.....
Pagina: 1