Heb ik veel aanOp zaterdag 29 december 2001 21:18 schreef razor-x het volgende:
totdat hij het niet meer doet
Weet ikOp zaterdag 29 december 2001 21:20 schreef battigoal het volgende:
[..]
Heb ik veel aan
1) Verkeerde fora
2) Mag je niet vragen volgens de FAQ
3) Waarom test je het zelf niet?? , er is geen standaard overclock waarde
1) lees de FAQ
2) in kleine stapjes omhoog
3) stabiliteit testen
4) bij instabiliteit terugclocken / core volt aanpassen
MAW: er is geen vaste limiet voor het oc'en van procs, dit hoever ze kunnen verschilt per exemplaar en merk / type mobo...
[edit] razor-x was me voor wat faq betreft & heeft gelijk dit draadje hoort thuis in CM & OC...
2) in kleine stapjes omhoog
3) stabiliteit testen
4) bij instabiliteit terugclocken / core volt aanpassen
MAW: er is geen vaste limiet voor het oc'en van procs, dit hoever ze kunnen verschilt per exemplaar en merk / type mobo...
[edit] razor-x was me voor wat faq betreft & heeft gelijk dit draadje hoort thuis in CM & OC...
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Omdat ik geen geunlockte CPU heb misschien !Op zaterdag 29 december 2001 21:21 schreef razor-x het volgende:
[..]
Weet ik
3) Waarom test je het zelf niet?? , er is geen standaard overclock waarde
unlocken dan, dan kan je zoveel testen als je wilOp zaterdag 29 december 2001 21:27 schreef battigoal het volgende:
[..]
Omdat ik geen geunlockte CPU heb misschien !
Dan moet je 'm unlocken en de multiplier verhogen of oc'en door je fsb te verhogen
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Zoek dan es hoe je moet unlocken ofzoOp zaterdag 29 december 2001 21:27 schreef battigoal het volgende:
[..]
Omdat ik geen geunlockte CPU heb misschien !
razor-x geeft in de eerste reply al het correcte antwoord. Het is gewoon proberen met kleine stapjes en dan kijken wanneer hij het volgens jou nog goed doet. En je hoeft hem niet te unlocken, je kan ook gewoon de FSB verhogen. Mijn XP1600+ loopt nu op 1800+ met FSB 144MHz. Maar misschien komt die van jou dus verder.
Gebruik ff de search en je vindt al veel meer.
Gebruik ff de search en je vindt al veel meer.
Lees dan wat hij wil! Hij wil UNLOCKEN!
Down deze 10 MB even, daar heb je ook echt wat aan!
http://cs1.streamgate.de/tomshardware/thg_vid2_ocing_xp.zip
Down deze 10 MB even, daar heb je ook echt wat aan!
http://cs1.streamgate.de/tomshardware/thg_vid2_ocing_xp.zip
Verstuurd vanaf mijn Computer®
ik heb m'n gelockte XP1600 nu stabiel op 1533mhz lopen (heb niet verder geprobeerd) 10,5x146mhz
Jammer dat me geheugen niet verder wil dan 144 MHzOp zaterdag 29 december 2001 21:59 schreef Iron Mike het volgende:
ik heb m'n gelockte XP1600 nu stabiel op 1533mhz lopen (heb niet verder geprobeerd) 10,5x146mhz
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()