Af en toe als ik als moderator ingelogd ben en er wat proggies open staan en ik scroll in een posting raakt de Lay-Out vernaggeld.... De keuze-boxen voor score niveau en categorie blijven staan zodat je zo'n heerlijke rij wazige schermpjes krijgt.. Oplossingen?? Bekend probleem??? Heb 128 Mb ram...
Heb ik ook... alleen in NS4.73 ! In IE5.01 gaat het wel goed... beiden onder Windows 2000.
Virussen? Scan ze hier!
Dat heb ik ook als ik met ie5 veel vensters open heb staan: daarom ben ik ook overgestapt naar de passieve mod layout.
En ik denk dat hiet niet veel aan te doen is: ligt gewoon aan browser, windows, pc etc. dat ie vervelend gaat doen als er veel windowstjes opentaan met veel keuze-boxjes.
En ik denk dat hiet niet veel aan te doen is: ligt gewoon aan browser, windows, pc etc. dat ie vervelend gaat doen als er veel windowstjes opentaan met veel keuze-boxjes.
Gewoon "Refresh".
Heeft niks met status te maken, maar met de hoeveelheid data die de browser ontvangt.
Wanneer een pagina aan het laden is en je scrollt/multitasked dan kun je dat krijgen, ja.
Heeft niks met status te maken, maar met de hoeveelheid data die de browser ontvangt.
Wanneer een pagina aan het laden is en je scrollt/multitasked dan kun je dat krijgen, ja.
Als je onder Windows 9x draait, kan het ook wel eens aan je resources liggen. Als Netscape of IE veel controls op de webpage heeft staan, zoals bij moderatie het geval is, gaan je system/user resources drastisch naar beneden, en kunnen er hele vage dingen gebeuren. Wat jij noemt, klinkt me toch wel bekend in de oren.
Bij NT of 2000 zou het geen reet uit moeten maken, dan zou je denk ik gewoon ff je browser opnieuw moeten opstarten...
Bij NT of 2000 zou het geen reet uit moeten maken, dan zou je denk ik gewoon ff je browser opnieuw moeten opstarten...
My other computer is your windows box.
Dim:
Bij Nt 4.0 Workstation (SP5) heb ik dat ook ooit.
Zie ook eerdere posting.
Bij Nt 4.0 Workstation (SP5) heb ik dat ook ooit.
Zie ook eerdere posting.
Pagina: 1