Op zaterdag 29 december 2001 22:03 schreef Jaromir het volgende:
Ik haal alles uit Duitsland, de proc is 72 Euro incl. verzendkosten, maar jah, dat krijg ik toch allemaal kado als nieuwjaars cadeautjuh omdat ik geen vuurwerk heb gekocht

.
En gamen doe ik toch maar met een savage 4, en als een game niet lekker wil draaien @ 800x600 ben ik gerust nog wel bereid om hem @ 640x400 te draaien. Maar ik speel toch alleen maar fifa 200x/Counter-strike/Tony Hawk pro skater/Worms World Party
En deze games hebben toch niet zoveel kracht nodig, en hoger dan 800x600 draai ik ze toch i.v.m. een K*T monitor, die ik niet lekker vind werken @ 1024x768 i.v.m. de refreshrate.
Meer games draai ik niet, en ik speel maar 1x in de week ef een gamepje, heb ik toch nooit zoveel tijd of zin in.
Ik heb hier zelf een celly 433 en een Ati Rage Pro Turbo 8 MB, allebei gegarandeerd trager dan een C3 933, P3 500 en savage 4.
Fifa 200x : nooit gespeelt
Counter-strike : half life engine, half life draait zowel op software als 3D kaart ok
THPS2 : Rules

ik draai het op 320*240 software, maar met een snellere 3D kaart (savage 4

) zou dat goed gaan (@640*480/hardware en hoger afhankelijk van vid kaart). Met een C3 dus waarschijnlijk ook.
WWP : he dit draait op een P100
Ofwel allemaal geen probleem. (op fifa na dan, maar dat zal ook wel gaan)
En een C3 moet het met een goedkoop standaard heatsinkje al kunnen redden, hoeft niks duurs op. Ik heb een filmpje gezien waarin een C3 24 uur Q3 draait zonder heatsink

dus met een goedkoop dingetje moet ie het wel kunnen uithouden.
Kopen die hap