Toon posts:

welk moederbord voor athlon xp 1800?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goed en snel moederbord,zonder audio en video troep onboard voor een Athlon XP 1800.
Heeft iemand een idee want ik kom er echt niet uit.

Verwijderd

pak een abit/asus/epox mobo, dat zijn denk ik de stabielste/snelste, verder moet je ff kijken watvoor features je wilt (raid etc..)

Verwijderd

neem de MSI K7T266 Pro 2 RU Socket A (Duron/Thunderbird)

ATX - VIA KT266A - 200/266 MHZ FSB - UDMA 100 RAID
3xDDR - 5xPCI - 1xCNR - 4xUSB - 2x IDE - AGP 4x
6.1 audio on board - USB 2.0

Prijsindicatie Fl 459,- 208.29

zit alles op wat je nodig hebt, ook de nieuwe RAID technologie. lees anders ff de specs van dit bordje op de webpagina (zie hieronder). er zit weliswaar audio on board maar die kun je natuurlijk uischakelen.

http://www.msi.com.tw/

succes

Verwijderd

- Epox 8KHA+
- ASUS A7V266-E
- Abit KR7A
- Iwill XP333-R

Allemaal goede bordjes maar er zijn er nog veel meer...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-08 19:33

Verwijderd

Net een soltek sl-75drv2 besteld. Scoort goed in de tests (tomshardware oa) en kost maar 330 piek *D (misschien via pricewatch nog minder). Ook 3 DDR sloten, ipv 2, wat bij veel andere goedkope bordjes wel anders is.

Verwijderd

Ik heb zelf de asus a7v266-e , geen problemen mee, heel fijn plankje opzich... beetje veel jumpers maarja daar liggen we ook niet wakker van...

Verwijderd

MSI, heb ut plankje net 2 dagen en loopt echt heel hard en stabiel, niets op aan te merken.

Verwijderd

Ik ben zelf erg tevreden met mijn MSI K7 Turbo2... als je niet het duurste wilt kopen moet je dat nemen, IMO.

Verwijderd

...of is iemand het er niet mee eens? ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
D'r komt een slotje, maar voor die tijd geef ik je nog mee:

MSI :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees reviews, en vooral : Search. Deze vraag is zo'n beetje de meest gestelde vraag in PMG...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.