Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lamers

Pagina: 1
Acties:

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 09:36

Defspace

Administrator

Topicstarter
Is het niet mogelijk dat iemand als Beter Weter en nog een aantal van dat soort lui, meteen op niveau -2 te laten posten. (volgens mij moet dat gewoon een aanpassing in zijn profile door een Admin zijn)
Want wat die beter weter allemaal spuit gaat echt helemaal nergens over, (102 reakties, 2 totaal score)hmmm.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:59

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, daar zijn dus de Moderators voor, maar soms ontschieten die dingen ons, of worden ze pas later op de dag (of op de volgende) gemodereerd.

Als hij een negatief Karma krijgt, ( <0 ) dan post hij standaard op niveau -1.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Eigenlijk zouden ze gewoon een straf moeten krijgen. Je zou buiten de reaktiewaardering ook een andere straf moeten kunnen geven. Natuurlijk geef je moderators wel een grote verantwoordelijkheid als je hun straffen laat uitdelen. Je kunt het ook door administrators laten doen.

Ik heb het wel vaker gezien, dat je bijvoorbeeld 3 dagen niet kan reageren, en vervolgens wel weer. Op zich niet verkeerd. Je kunt ze ook tijdelijk op -1 laten posten... zou wel goed zijn. Maar dan moet hij niet gelijk op 0 terug worden gezet door een moderator.

Zie ook topic "Reaktie Edit"
Zoiets mag toch niet ongestraft gebeuren!

Verwijderd

Beter Weter trollt soms wel, maar hij zegt soms echt wel goede dingen. (nee ik ga geen voorbeeld noemen). Hij zegt het alleen niet al te serieus. Ik kan hele volkstammen opnoemen die ik eerder als kandidaat naar voren zou schuiven voor een 'altijd -1 posting' dan Beter Weter.

Overigens heb ik geloof ik een keer in 1 thread beter weter 5 keer -2, -2 gegeven, dus hij zal zo langzamerhand wel negatief staan.