Een Uplink vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb nu een stuk of 8 missies gedaan, maar als ik nu naar de aangeboden missies ga, dan zijn ze allemaal encrypted omdat ik een te lage user rating heb.(Confident)
Voor de laatste missie die ik deed waren er nog wel genoeg, dus wat moet ik in godsnaam doen om weer missies te krijgen?En waarom zijn ze nu allemaal weg.
>:)

Verwijderd

versnel de tijd, dan komen er vanzelf weer neiuwe missies

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 11:05
Op zaterdag 29 december 2001 20:42 schreef Fantomas het volgende:
bla bla bla En waarom zijn ze nu allemaal weg.
:?
Tsja, erg je best gedaan en alles opgelost mischien?
Maar de oplossing is idd de tijd vooruitspoelen. Vergeet niet voordat je dat doet al je logs van je hackpoging(en) te wissen, anders krijg je ineens het beruchte zwarte scherm :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Op zaterdag 29 december 2001 20:42 schreef Fantomas het volgende:
Ik heb nu een stuk of 8 missies gedaan, maar als ik nu naar de aangeboden missies ga, dan zijn ze allemaal encrypted omdat ik een te lage user rating heb.(Confident)
Voor de laatste missie die ik deed waren er nog wel genoeg, dus wat moet ik in godsnaam doen om weer missies te krijgen?En waarom zijn ze nu allemaal weg.
>:)
Hey een bijna nickgenoot :D

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Op zondag 30 december 2001 17:01 schreef Red_Cell het volgende:
anders krijg je ineens het beruchte zwarte scherm :)
:'(
Aaaaaah, nee! Trauma's! :(

• Red Cell
Ja maar nou heb ik het nog leuker... Krijg ik eens een keertje geen zwart scherm lukt het me niet meer om aan een van de "plots" mee te doen :(

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

plots?

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 17:35 schreef Predator_NL het volgende:
plots?
offtopic:
ben jij diezelfde predator nl van rtcw.cool.nl :? :+

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

nee

hehehehe

BF1: Don-Panio

• Red Cell
Je kan in het spel aan verschillende verhaal lijnen meedoen... Beter bekend als "plots" (het engelse woord)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 17:50 schreef Red_Cell het volgende:
Je kan in het spel aan verschillende verhaal lijnen meedoen... Beter bekend als "plots" (het engelse woord)
hoe?

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 17:01 schreef Red_Cell het volgende:

Vergeet niet voordat je dat doet al je logs van je hackpoging(en) te wissen, anders krijg je ineens het beruchte zwarte scherm :)
hoe lang duurt het voordat dat zwarte scherm komt?

• Lampie
Op zondag 30 december 2001 21:28 schreef DjeV het volgende:

[..]

hoe lang duurt het voordat dat zwarte scherm komt?
Verschilt, bij mij was ie na ongeveer 15 missies.
Op zondag 30 december 2001 21:26 schreef DjeV het volgende:

[..]

hoe?
Eh, nou door telkens verschillende missies te doen, kun je bijvoorbeeld sneller een nieuwe Gateway kopen, en kun je eerder moeilijkere missies doen.

• Red Cell
Ok ff uitleg...

Tijdens uplink moet je missies vervullen door verschillende netwerken/computers/etc. te hacken.
Als je je sporen niet goed uitwist kunnen ze je tracen en geven ze je aan bij de "politie". Op dat moment dat dat gebeurt ben je vrolijk met je werkzaamheden en opeens word je scherm zwart en na een sec of 5 krijg je de melding dat je gepakt ben en dat je game over ben...
Dat je gepakt ben gebeurt meestal niet gelijk na een hack maar na een tijdje. Zelf hebben ze ook nog wat tijd nodig om een passieve trace te voltooien.

Zover mijn verhaaltje :+

• Fantomas
  • Niet online
Ik heb mijn eerste zwarte scherm, jippie.Wel de boete betaald maar toen het email discarded.
Nu ben ik disavowed.

• Fantomas
  • Niet online
Wacht, nog een vraagje:Wat houdt je neuromancer rating eigenlijk in? Klinkt wel leuk maar ik snap er niets van en hij verandert de hele tijd.

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 21:30 schreef Lampie het volgende:

[..]

Verschilt, bij mij was ie na ongeveer 15 missies.
[..]

Eh, nou door telkens verschillende missies te doen, kun je bijvoorbeeld sneller een nieuwe Gateway kopen, en kun je eerder moeilijkere missies doen.
op antwoord 1: kan je tussen die tijd nog steeds je sporen uitwissen??

op antwoord 2: dat noem ik nou niet echt een verhaallijn :? |:(

• Lampie
Op maandag 31 december 2001 12:04 schreef DjeV het volgende:
op antwoord 2: dat noem ik nou niet echt een verhaallijn :? |:(
Nee, je bent hacker. Wat verwacht je dan? Dat er ineens een lekkere babe op je schoot gaat zitten en dan moet je muntjes gaan verzamelen om een ring voor haar te kopen? :P :D

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 12:16 schreef Lampie het volgende:

[..]

Nee, je bent hacker. Wat verwacht je dan? Dat er ineens een lekkere babe op je schoot gaat zitten en dan moet je muntjes gaan verzamelen om een ring voor haar te kopen? :P :D
nee, maar dan moet je het gewoon inet een verhaallijn noemen (duh) |:(
Pagina: 1