Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wie wil mij als moderator

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een tip van irrelevant:

Mocht je denken dat je de status van Moderator waard bent, meld je aan en laat de massa oordelen.

Serieus, mischien moeten er zich meer mensen aanmelden voor het moderatorschap, zodat we hopelijk in staat blijven het nivo van T.net hoog te houden (want daar heb je moderators voor nodig).

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
+

(als iedereen nou een + of - gebruikt kan er makkelijk een scriptje gemaakt worden om de stemmen te tellen).

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben voor TgF voor Moderator, hij post gemiddeld goede inzichtvolle postings zonder Flamez, zijn Karma is hoog genoeg, en hij hangt ook al een tijdje rond.

Tevens kunnen we genoeg actieve Moderators gebruiken.

Ik ben benieuwd of ik nog meer bekenden ga tegenkomen....

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

TgF : +

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik kies geen moderators.. Op zich geen slecht idee om de moderators hier ook een stem in te geven.
Hmm, TgF, je hebt wel een goede Karma, maar lage Tweakotine... Het zou wel fijn zijn om Moderators te hebben die veel modereren, omdat er vrij veel ongemodereerde berichten zijn. Kijk, ik kan tijdens het werken gewoon door internetten, daardoor ben ik veel op Tweakers.net en omdat ik me vaak verveel kan ik ook redelijk wat modereren. Er zijn ook moderators die nauwelijks tijd hebben om te modder-eten.

Of ik jou als moderator wil? Jawel.
Maar natuurlijk moeten Femme & co beslissen.

Op is dit wel goed, vooral met nieuwe Karma-systeem is het van belang dat er meer moderators komen, aangezien er per reaktie meerdere moderators mogen beoordelen.

Verwijderd

TgF: Ik zou Robin Evers vragen. Dat joch zit toch met zn tengels aan de moderator table en zit at random moderator flags te wijzigen zo lijkt het, dus wellicht heb je een kans!

Je kunt mijn moderator flag wel krijgen overigens hoor. Ik raak um maar niet kwijt. Erg weird.

Verwijderd

Zeg Otis leg eens uit waar jij deze geweldige info vandaan tovert want het slaat namelijk helemaal nergens op

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Ik ben fel TEGEN!

Maarja, ik was ook fel tegen het inbrengen van Seedorf tegen Italie en dat gebeurde ook gewoon.

• AVL
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

TgF is vanaf nu moderator.

As long as it lasts.
?

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Jippie, weer een moderator erbij :).

Waar moet dat heen met het nieuwe systeenm.

Unlimited modpoints?

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt me geen slecht idee, anders zou het kunnen zijn dat er helemaal geen modder meer gegeten wordt in bepaalde threads (omdat er niemand is die genoeg punten heeft)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Op slashdot krijg ik als moderator ongeveer elke week 5 punten. Maargoed daar zijn ook zo'n 30.000 moderators actief, bijna 3x zoveel als er hier totaal users zijn :)

Verwijderd

Robin: je hebt irrelevant ge-demod, en niet een reden opgegeven. Het lijkt me dat het dan niet met opzet is gebeurd, toch?

Anyway, hoe er omgegaan wordt met de mensen die modereren door de 'admins' hier begint zo langzamerhand wel wat irritant te worden. Maar goed, al doende leert men. Wellicht dat met het nieuwe system we af zijn van gezeik dat een moderator nog alle stront over zich heen krijgt wanneer hij een DEBIEL met een slecht humeur naar beneden modereerde.

(want stel je voor zeg, dat dat een newbie was... )

JeroenB: Ik was ook tegen Seedorf bij de wedstrijd tegen Italie, maar hij bracht wel weer wat strijdbaarheid in de ploeg. Ik ben wel tegen van Gaal... stel je voor zeg.. dat hij wint.... dan houdt hij nooit meer op met praten hoe goed hij is.. AAAAARG

Verwijderd

Otis: volgens mij bedoel jij die ene 'Beter Weter' maar die heb ik niet van zijn niveau of score afgehaald (die was ergens aan het irriteren heb ik begrepen). Ik had een speculerende reactie van iemand op niveau 0 gezet nadat die onterecht op -2 was gezet, en niet alleen niveau -2 maar ook score -2.

Ik heb niet gezegd dat newbies of wat dan ook niet negatief beoordeeld mogen worden als zij zich misdragen o.i.d. op Tweakers.net.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Ehm ehh.. Ik wil me helemaal niet opdringen, maar er werd dit (zie quote) gezegd:
Mocht je denken dat je de status van Moderator waard bent, meld je aan en laat de massa oordelen.

Serieus, mischien moeten er zich meer mensen aanmelden voor het moderatorschap, zodat we hopelijk in staat blijven het nivo van T.net hoog te houden (want daar heb je moderators voor nodig).
Nu staat in mijn profile op t.net dat ik geen zelfkennis heb, dus daar zal het wel aan liggen ;), maareuh, mijn tweakotine is wel hoog (#33, 230) en mijn Karma is IMHO ook wel goed (#81, 75). Ik ben dus best wel veel hier te vinden en heb ook redelijk wat zinnigs weten te melden. Ik zou me dan ook zeer vereerd voelen als ik ook in aanmerking mag komen voor het modder-eter-schap ;)

Dussuh, aub ook ffies stemmen voor mij?

Bedankt, en als je het niet tof vind, stem dan maar tegen ofzo.

Itsme!

Bericht hierboven

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Ik wil helemaal niet vervelend doen ofso, maar ik moet zeggen dat ik al dat ... for moderator gedoe een beetje zinloos vind.

Straks ziet iedereen hiero dat te doen, als je zo graag mod wilt worden pak outloop, netscape messager of iets anders en stuur een mailtje.... :)

PS. de noodzaak tot vaste moderaters gaat ook een flink stuk of nemen als (binnen een paar dagen? :P) het nieuwe moderatie systeem in werking gaat treden, dan kan elke bezoeker die veel tweakotine en karma heeft al een aardig eind in het weg modereren (ik schat zo'n 200 reacties per week).

Niet dat vaste mods dan overbodig zijn, maar als het goed is zijn er dan niet zoveel meer van nodig als de bezoekers ook kunnen modden :).

Verwijderd

Bij Irrelevant (zie dat je weer moderator bent) is het volgende gebeurd:

De meeste reakties bij betreffend artikel waren al gemodereerd. Jij hebt wegens een edit van iemand even de beoordeling aangepast. In zo'n geval staat bij elke reaktie de naam van de moderator, ook bij reakties die hij niet heeft beoordeeld. Vandaar. Maar ik zie dat het probleem al is opgelost!

TgF ---> gefeliciteerd.... werk ze :P

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Voor in het vervolg:

Admins gewoon zelf laten beslissen. Die mensen dragen uiteindelijk de hoofdverantwoordelijkheid voor deze site. Eventueel een search doen naar alle reacties van een bepaalde gebruiker, en die even doorlezen. Dan moet je toch wel kunnen zien of iemand de 'geestelijke capaciteiten' heeft om te moddereten.

Waarom ?? Ik denk dat stemmen voor of tegen een kandidaat moderator geen nut heeft. Kijk alleen al naar de ellenlange discussies over moderatie beoordelingen. Je vindt er meer verschillende meningen dan er zandkorrels op het strand van scheveningen liggen.

Daar komt nog eens bij dat er zeer waarschijnlijk een groot deel van de tweakers.net lezers zijn/haar neus NOOIT op GoT vertoond. Ik was daar zelf voor lange tijd een voorbeeld van, en ik post hier nog steeds weinig. Democatie is dus hoe dan ook al ver te zoeken.

... 'my few cents' zoals ze dat mooi in het Engels zeggen ...

TgF, ook namens mij gefeliciteerd, en veel succes toegewenst ook, want dat je het nodige aan 'Flak' moet kunnen ontvangen, dat moet ondertussen ook wel duidelijk zijn.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Floor-is

Floor-is

5.2

/mierenneuker modus
Ehm het is "My two cents" ;)
/mierenneuker modus

Ik ben het wel met je eens, maar omdat er enige tijd geleden werd aangegeven dat er niet genoeg modder-eters zijn om alle berichten te beoordelen was het misschien op dat moment wel handig om er wat meer te hebben.

Zoals je misschien al hebt gemerkt is TGF dan ook "verheven tot modder-eter" en ben ik dat niet. (Hoeft ook niet, ik had het echter wel leuk gevonden...Maarja het leven is hard en het is blijkbaar ook niet echt nodig om nog meer modder-eters te hebben.)

Dat was het denk ik wel.

/me out

Bericht hierboven

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

TgF,

Gefeliciteerd, en mod ze ! (Ik zag net dat je al wat gemod had)

Itsme!,

Ik gun het jou ook wel hoor, ik zie je gemiddeld altijd goede postings doen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
TgF,
Gefeliciteerd, en mod ze ! (Ik zag net dat je al wat gemod had
Thnx GaMeOvEr, ik heb wel ff dit weekend mijn overgelopen kwijlbakkie moeten legen van al jullie positieve reacties/bijdragen van vrijdag en het resultaat.

/me hoopt een goed Moderator te worden...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Itsme!,

Ik gun het jou ook wel hoor, ik zie je gemiddeld altijd goede postings doen.
Ja, maar kunnen we iemand die elke post afsluit met
* Itsme! out
wel serieus nemen? >:)
(Geintje)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hihihi, GameOver thnx, ik doe mijn best...

Sta er ondertussen zo voor:
Reakties 143
totaalscore 62
Karma 94 (#56)
Tweakotine 264 (#24)
Gisteren zat ik er trouwens wel ff flink naast in het stukje over de DDR-chipset van Micron... Poeh-hé wat een misverstand was dat!

Irrelevant, kijk als dat het nou zou wezen... ;)
Nee, ff serieus, als je het irritant vindt, kap ik er wel mee. Ik kan wel tegen opbouwende kritiek hoor :D

He luitjes, de ballen! ;)

Oh en TGF, suc6 en plezier!

Bericht hierboven

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Quote mezelf:
(Geintje)
Ik vind het dus niet irritant.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Irrelevant, dat snapte ik wel, vandaar ook het hoge gehalte smileys... (Twee stuks, dat is voor mijn doen redelijk uitzonderlijk, vooral de tweede ( :D ) die gebruik ik dus haast nooit.)

Maareuh ik wil die met dat hamertje wel gebruiken, maar die is dus nog niet beschikbaar zonder met < img etc te gaan werken, misschien in het PHP forum.

Rustige dag trouwens vandaag, niet echt veel reakties enzo, weinig nieuws ook... :( (en dan in het geel natuurijk)

/me out (Hihi)

ff update, ik stij nog steeds, vooral qua tweakotine, maarja ik heb niets anders te doen dan hier rond te hangen he, dan krijg je dat ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

JumpStart ----> Omdat moderators veel reakties lezen omdat ze nou eenmaal moeten moderaten, weten ze vaak wie veel goede reakties post... Om nou jezelf voor te stellen vind ik ook niet nodig, wel vind ik het goed dat moderators mensen nomineren voor moddereter waarna de admins de knoop doorhakken.

Hmm ik stijg niet echt meer met Tweaktotine, Karma kan altijd nog omhoog:
Karma 208 (#15)
Tweakotine 301 (#12)

• Gman
  • Laatst online: 03-11 21:14
...
Pagina: 1