Beetje vreemd, Crazy Harry krijg terecht een -1, edit zijn reaktie 2x waarin hij de moderators flink beledigt. Vervolgens edit hij zijn reaktie naar hoe het in het begin was en krijgt gewoon weer 0,-1 Flaimbait. Zonder enige consequenties heeft hij kunenn schelden. Beetje wazig.
Ik zie wel vaker dat mensen die schrikken van hun score of zelfs niveau hun reacties helemaal of grotendeels ongedaan maken. Wat je dan moet doen is zelf een reactie plaatsen waarin je moet zeggen dat dat ongewenst gedrag is. Dan weet een moderator die de reactie voor de wijziging niet gezien heeft ook waarom die zo'n lage score/niveau heeft. Want anders denkt hij gewoon: dit staat veel te laag, ff corrigeren.
-------------
Ik zal het wel even doen, ben nu toch mod-af dus kan reageren zoveel ik wil zonder dat ik daardoor moderatierechten van die thread kwijtraak.
-------------
Ik zal het wel even doen, ben nu toch mod-af dus kan reageren zoveel ik wil zonder dat ik daardoor moderatierechten van die thread kwijtraak.
Het probleem is dat die reakties ook zo irritant zijn. Je zou eigenlijk een persoon in zi'n geval een karma-aftrek buiten zijn reakties om moeten kunnen geven maar ja...... wegens wangedrag.....
Dat is ook irritant, maar het mag dan ook best op -1 gezet worden. Het hoeft alleen maar bij de persoon waarvoor het bedoeld was en de moderators aan te komen. (Al is het voor sommige andere newbies ook wel nuttig om te lezen)
Dat idee van die karma-aftrek is al vaker geopperd, maar dat gebeurt dus niet.
Dat idee van die karma-aftrek is al vaker geopperd, maar dat gebeurt dus niet.
Marnix,
Ik heb verwijder nooit tekst uit mijn reactie's tenzij diezelfde dag nog de feiten niet meer kloppen die er in staan.
Bij de reactie's die vandaag zo een lage score hebben gekregen heb ik alleen tekst toegevoegd, graag beter kijken voor je commentaar geeft aub
Ik heb verwijder nooit tekst uit mijn reactie's tenzij diezelfde dag nog de feiten niet meer kloppen die er in staan.
Bij de reactie's die vandaag zo een lage score hebben gekregen heb ik alleen tekst toegevoegd, graag beter kijken voor je commentaar geeft aub