Toon posts:

goed 3dsmax boek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de tutorials van het programma zelf doorgenomen, en ben al een aardig eindje onderweg. Ik vind vooral het modelen en texturen erg leuk, dus niet animatie of fx. Weet iemand een goed boek voor een beginner/intermediate user?

hartelijk dank

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als je niet teveel wilt besteden aan een niet te dik boekje, zou je es kunnen kijken naar "3D Studio MAX R3 in 20 Stappen" van Sybex. Kost geloof ik iets van 30 piek en staan wat leuke dingen in. Wil je echter iets meer gevorderd gaan doen, dan moet je es kijken naar wat ik gevonden heb bij Computer Collectief over 3D Max R4.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 20:11 schreef C44 het volgende:
Als je niet teveel wilt besteden aan een niet te dik boekje, zou je es kunnen kijken naar "3D Studio MAX R3 in 20 Stappen" van Sybex. Kost geloof ik iets van 30 piek en staan wat leuke dingen in. Wil je echter iets meer gevorderd gaan doen, dan moet je es kijken naar wat ik gevonden heb bij Computer Collectief over 3D Max R4.
heej das wel chill.
Maaruh als het je nix uitmaakt hoveel het kost maar je wil dr gewoon "wat langer mee doen" welke raad je dan aan?

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op zaterdag 29 december 2001 20:17 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

heej das wel chill.
Maaruh als het je nix uitmaakt hoveel het kost maar je wil dr gewoon "wat langer mee doen" welke raad je dan aan?
Kheb zelf de 3D Max R4 Bible :) en die bevalt me errug goed

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 20:22 schreef C44 het volgende:

[..]

Kheb zelf de 3D Max R4 Bible :) en die bevalt me errug goed
okj dan
ga ik ff in de winkel checken ofzo...

Verwijderd

Das wel duur hoor! 130,- ofzo!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:40
De Inside 3D Max serie van New Riders

Verwijderd

BibleBibleBibleBibleBibleBib
Ik heb het boek gekocht, heb hem voor een tijdje gehad, toen kwam een lekker wijf aankakken en die was ook bezig met 3D enzo.Ze vroeg of haar die boek wilde lenen.....
Nu is het al een half jaar geleden ( of meer :( )
haar Mobiel werkt ook niet.....
Kut met peren dus.
Maar nog een boek wat heel goed is, maak niet uit welk programma je gebruikt Modeling a Character in 3DS Max
en helpvolle link>>>>>>> http://www.3dlinks.com/books_max.cfm

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
De Inside serie is idd goed, wel duur (rond de fl. 160,-)..en dik :) Zit ook een CD bij met voorbeelden en plugins en nog meer zooi.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Topicstarter
ik heb the bible besteld, mede omdat ik de uitleg aan de hand van tutorials erg fijn vind, ik ben nogal practisch ingesteld en kan mijn hoofd er niet bijhouden als ik alleen maar moet lezen...

Die link naar 3dlinks.com was inderdaad erg handig, bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
inside max schijnt zich nogal te richten op intermediate/pro, en zo zie ik mezelf nog niet echt. Verder is inside max zeer nuttig als je max 3 hebt gebruikt, wat bij mij ook nauwelijks het geval is geweest. Over een week laat ik jullie wel even weten wat mijn ervaringen zijn.

bop

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 23:52 schreef mrdata het volgende:
[...]Zit ook een CD bij met voorbeelden en plugins en nog meer zooi.
das wel chill....
maar ook t dll >:)

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Ik heb zojuist ook 2 boekies besteld, aangezien ik toch steeds meer met MAX bezig ben en er niet altijd zelfstandig uit kan komen. Maakt overigens nogal wat uit waar je die boeken bestelt. ComputerCollectief is wat dat aangaat toch wel duur vind ik. Ik heb die van mij besteld bij Amazon, de 3dsMAX 4 Bible en Inside 3dsMAX 4 voor samen 200 piek inclusief shipping and handling. Best netjes dacht ik zo.

Ben benieuwd, de reviews zijn iig lovend (o.a. in het magazine 3dWorld stond een review van Inside 3dsMAX 4

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:40
http://www.newriders.com/books/list.cfm?series_id=2&topic_area=Graphics%20and%20Design

Daar vindt je alle Inside boeken.

IMHO moet je geen NL talig boek hebben. Kheb er ooit een gehad maar die zuigde erg hard.

• Alpine
  • Laatst online: 12-09 15:39

Alpine

Twisted animator

Bij 3dworld mag adviseren ze 'Inside 3DS MAX 4'

Ik heb zelf 'Mastering 3d studio Max R3' van sybex. Is nederlands talig af en toe kijk ik daar eens in. Door dat boek kan ik nu al aardig mesh modellen.
Pagina: 1