waarom topic gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/364483
waarom is deze gesloten en waarom is deze dan niet gemoved?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Omdat Sinterklaas geen verhuisdienst voor je is.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

De mods blijven echt niet aan het moven hoor. Zoek eerst maar es uit waar je je topic moet plaatsen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb gezegd dat ie zelfs voor de HK te onzinnig vond. Valt onder de noemer 'mededelingentopics' waar jij nogal vaker last van hebt ;)

Verder moet je zelf maar leren dat je hem in het goede forum zet, dat leek me in dit geval geen probleem.

edit: zie ook reacties boven mij :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 19:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Omdat Sinterklaas geen verhuisdienst voor je is.
maar wel een slotenmaker??? ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat een modereter per slotje meer uitbetaald krijgt ofzo :(

[omdat er weer gezeken wordt]
no flame intended
[/omdat er weer gezeken wordt]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
HK onwaardig. >:) :P

//edit
Hmmm... was al gezegd... :z

• Dennis
Op zaterdag 29 december 2001 19:49 schreef MarkyB het volgende:
maar wel een slotenmaker??? ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat een modereter per slotje meer uitbetaald krijgt ofzo :(
-1 flame

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 19:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb gezegd dat ie zelfs voor de HK te onzinnig vond. Valt onder de noemer 'mededelingentopics' waar jij nogal vaker last van hebt ;)

Verder moet je zelf maar leren dat je hem in het goede forum zet, dat leek me in dit geval geen probleem.

edit: zie ook reacties boven mij :P
ik kan zo een aantal open 'mededelingentopics' aanwijzen..........

• Dennis
Op zaterdag 29 december 2001 19:55 schreef MarkyB het volgende:
ik kan zo een aantal open 'mededelingentopics' aanwijzen..........
Voel je je nu bedreigd ofzo? Altijd als iemand hier een slotje krijgt is dat blijkbaar aanleiding om dan maar meteen vol ertegenin te gaan ofzo :?

Zoek de oorzaak bij jezelf.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dan nog doet het niks aan het feit af je het gewoon in het goede forum moet zetten. Er zullen heus wel soort van mededelingtopics tussenzitten, maar die pakken het beter in zodat er een leuk topic uit kan vloeien. Van mij mag je er eentje in HK zetten, maar als het op niks uitloopt, is ie zo weer dicht.

Ik krijg bij jou altijd het idee dat je maar een topic opent om het 'openen'. Als je kijkt hoeveel topics opent, waarvan de helft gewoon nergens op slaat, krijg ik wel mn bedenkingen bij zown topic jah. Dan heb ik zoiets van 'dan maar op slot'.

Een 'leuk' HK topic bedenken is niet moeilijk. Maar waarom zou je er zoveel willen openen.

zie ook bv http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/357764

dan denk ik af en toe bij mezelf |:(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 29 december 2001 19:59 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Voel je je nu bedreigd ofzo? Altijd als iemand hier een slotje krijgt is dat blijkbaar aanleiding om dan maar meteen vol ertegenin te gaan ofzo :?

Zoek de oorzaak bij jezelf.
+1 inzichtsvol

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 29 december 2001 19:49 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Hoe meer onzin, hoe meer slotjes :)

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 20:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Dan nog doet het niks aan het feit af je het gewoon in het goede forum moet zetten. Er zullen heus wel soort van mededelingtopics tussenzitten, maar die pakken het beter in zodat er een leuk topic uit kan vloeien. Van mij mag je er eentje in HK zetten, maar als het op niks uitloopt, is ie zo weer dicht.

Ik krijg bij jou altijd het idee dat je maar een topic opent om het 'openen'. Als je kijkt hoeveel topics opent, waarvan de helft gewoon nergens op slaat, krijg ik wel mn bedenkingen bij zown topic jah. Dan heb ik zoiets van 'dan maar op slot'.

Een 'leuk' HK topic bedenken is niet moeilijk. Maar waarom zou je er zoveel willen openen.

zie ook bv http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/357764

dan denk ik af en toe bij mezelf |:(
ik vond het te serieus voor de HK. op deze manier komt er wel een zwarte-lijst van de modjes. en over da mega ouwe topic wat je uit de sloot sleurt, ik vind dat je dat gewoon niet moet doen. en zeggen dat ik topics open, alleen maar om ze te openen, das bullshit, dit vind ik laag van je, lunatik

• Dennis
Op zaterdag 29 december 2001 20:07 schreef MarkyB het volgende:
ik vond het te serieus voor de HK.
Reden :?
op deze manier komt er wel een zwarte-lijst van de modjes.
Op deze manier krijg je zeker respect.
en over da mega ouwe topic wat je uit de sloot sleurt, ik vind dat je dat gewoon niet moet doen. en zeggen dat ik topics open, alleen maar om ze te openen, das bullshit, dit vind ik laag van je, lunatik
Lunatic, en het is niet laag, het is waarschijnlijk de waarheid. Hij als mod kan daar vast beter over oordelen dan jij.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 20:08 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Reden :?
[..]

Op deze manier krijg je zeker respect.
[..]

Lunatic, en het is niet laag, het is waarschijnlijk de waarheid. Hij als mod kan daar vast beter over oordelen dan jij.
HK is leuk, grappig, laag nieveau. alleen dat topic wat ik opende, is niet grappig of leuk bedoeld, ik wilde alleen even mn probleem kwijt........ en waarom zou ik geen respect krijgen als ik ergens niet mee eens ben? i kkom voor me eigen op......

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 29 december 2001 20:07 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik vond het te serieus voor de HK. op deze manier komt er wel een zwarte-lijst van de modjes. en over da mega ouwe topic wat je uit de sloot sleurt, ik vind dat je dat gewoon niet moet doen. en zeggen dat ik topics open, alleen maar om ze te openen, das bullshit, dit vind ik laag van je, lunatik
Je kan natuurlijk zelf ook wel aanvoelen of het een serieus topic was. En een zwarte lijst, vind ik wel erg ver gaan. Elk topic wordt apart beoordeeld, maar je naam blijft met zon reputatie wel hangen natuurlijk. En het is alleen maar een gevoel, ik zeg niet dat het zo is.

• Dennis
Op zaterdag 29 december 2001 20:10 schreef MarkyB het volgende:
HK is leuk, grappig, laag nieveau. alleen dat topic wat ik opende, is niet grappig of leuk bedoeld, ik wilde alleen even mn probleem kwijt........ en waarom zou ik geen respect krijgen als ik ergens niet mee eens ben? i kkom voor me eigen op......
SG is voor serieuze onderwerpen. Het topic dat jij hebt is zo'n topic waarin je ff je klachen kwijt wilt. Das wel heel leuk enzo, maar niet serieus voor de andere bezoekers van het forum.

De vrachtwagen die mijn kranten brengt komt ook altijd laat, maar wat interesseert dat de rest nou? Idd, niks: daarom open ik daar niet een topic over in SG.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
goh, een jongen die van een flat afspringt, goh, da interesseert ons....... (no flame for that topic-starter) het is een probleem wat ik wil delen.....

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 29 december 2001 20:12 schreef dennisdotcom het volgende:

De vrachtwagen die mijn kranten brengt komt ook altijd laat, maar wat interesseert dat de rest nou? Idd, niks: daarom open ik daar niet een topic over in SG.
Nou moet ik zeggen dat ik ook 5 jaar een dagblad heb gelopen en dat dat me altijd bijzonder irriteerde, kwam je eindelijk een keer ruim op tijd, moet je een uur wachten omdat de pers het niet doet :( >:).

maarja :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dennis
Op zaterdag 29 december 2001 20:15 schreef MarkyB het volgende:
goh, een jongen die van een flat afspringt, goh, da interesseert ons....... (no flame for that topic-starter) het is een probleem wat ik wil delen.....
Ik snap niet waarom je nu alles uit de kast moet trekken om jezelf te verdedigen? Accepteer gewoon dat je een slotje hebt, is niet erg ofzo hoor |:(

Ik vind het zo zielig, je gaat nu alle situaties die je maar kunt bedenken er meteen bij betrekken. Dat zegt wel wat over jou.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 29 december 2001 20:15 schreef MarkyB het volgende:
Dit vind ik een schandalige vergelijking :(

Dat gaat nog ergens om, jouw topic is slechts iets in de categorie 'De mededeling dat je gaat slapen/pissen/neuken/eten/poepen/whatever'

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 20:17 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je nu alles uit de kast moet trekken om jezelf te verdedigen? Accepteer gewoon dat je een slotje hebt, is niet erg ofzo hoor |:(

Ik vind het zo zielig, je gaat nu alle situaties die je maar kunt bedenken er meteen bij betrekken. Dat zegt wel wat over jou.
doet lunatic toch ook.............

edit:

en volgens mij moeten modjes het goeie voorbeeld geven........

• Dennis
Op zaterdag 29 december 2001 20:18 schreef MarkyB het volgende:
doet lunatic toch ook.............
Met jou valt niet te praten. Ik zal even vragen voor een slotje.

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dennis, niet in een topic om slotjes vragen >:)

MarkyB, als je met zulke kromme argumenten aan komt zetten, maak je het voor mij duidelijk dat er met jou niet te praten valt.

Bij deze 'niet meer te praten valt'

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.