Winroute clients traag...

Pagina: 1
Acties:

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb net een servertje gemaakt voor het delen van het internet met WinRoute Pro.
Maar, het internetten op de clients gaat wel maar errrrrrg traag, haast niet te doen!
Aan welke instelling zou dat kunnen liggen in Winroute, of ligt het niet aan Winroute?

Ook als ik dan via een client probeer te internetten geeft ie een error in WinRoute namelijk "[29/Dec/2001 19:50:21] main: D0013:995 - WRSendPacket() failed"

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat er vanaf de clients ook met een normale snelheid geinternet kan worden...?

• MaKK0
Kan echt niemand me helpen...? Of ben ik gewoon te ongeduldig...?

Hmz, zie denk ik het prob. al... Dit topic hoort in NT!
Zou iemand em ff kunnen moven...?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->NT

• MaKK0
Hmz, ik kan nu wel weer met volgens mij normale snelheid internetten op de clients, alleen moet ik nu met de proxy server functie werken met WinRoute.
Kan dit niet op een andere manier ZONDER die proxy? Want als ik nu met mIRC wil connecten op irc moet ik ook die proxy instellingen gebruiken en MSM wil niet normaal connecten.... :'(

• Poiter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 14:54
Probeer eens het volgende :

First you will need to stop the WinRoute engine. Proceed to the registry editor, run -> regedit. Follow the path Hkey_Local_Machine -> Software -> TinySoftware -> WinRoute. In the right screen find IpFragMode. Modify its value to 1 and exit regedit, then restart the WinRoute engine.

Succes!

• ikke_
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 12:31
Je kan winroute ook gewoon als gateway gebruiken.
Zet de nic die op internet zit:
Perform NAT... aan
Exlude this...from NAT aan
de andere nic allebei uit,
Ik gebruik wel statische ip nummers, op de clients gateway invullen van locale nic(computer met internet) en de DNS invullen.
Nu werkt internet als het goed is gewoon, je hoeft dan geen proxy te gebruiken

• MaKK0
Op zondag 30 december 2001 00:25 schreef Poiter het volgende:

First you will need to stop the WinRoute engine. Proceed to the registry editor, run -> regedit. Follow the path Hkey_Local_Machine -> Software -> TinySoftware -> WinRoute. In the right screen find IpFragMode. Modify its value to 1 and exit regedit, then restart the WinRoute engine.

Succes!
Hmz, wat doet dit...?

• MaKK0
Maar inmiddels is het opgelost, toch maar SyGate geinstalleerd en alles loopt als een zonnetje...!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 20:21
Dat is niet oplossen, dat is om het probleem heenbouwen. Daar zijn ze bij MS trouwens ook goed in.

maar goed, als het werkt werkt het

• MaKK0
Op zondag 30 december 2001 03:00 schreef Rataplan_ het volgende:
Dat is niet oplossen, dat is om het probleem heenbouwen. Daar zijn ze bij MS trouwens ook goed in.

maar goed, als het werkt werkt het
Er omheen bouwen, oplossen... Het werkt! En daar gaat het me om... :)

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30
heb ik ook gehad

ff op de winroute site zoeke en daar staat de oplossing!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

Op zondag 30 december 2001 00:25 schreef Poiter het volgende:

Succes!
Dit had dus de oplossing geweest. Had je ook niet om het probleem heen hoeven bouwen. Dit was met een search op GoT ook wel bovengekomen (FF zoeken op de foutmelding). En is de oplossing voor elke MXstream gebruiker met een PPTP verbinding op een win2000 bak. Tja...... Veel plezier met je Saaigate bak of hoe je dat ook schrijft >:)

Rampen bak 2004

Pagina: 1