Ik heb het al eens gevraagd in het topic over die LIDL notebook, maar kreeg daar niet echt een bevredigend antwoord. Hoe bevalt ie nou, valt ie mee of tegen, hoe is de behuizing etc.
Verwijderd
ja dat zou ik ook wel eens willen weten, aan gezien ie vrij krachtig is voor een notebook.
Goed! Ik heb er nog steeds geen echte klachten over.
Ik kan hem niet echt vergelijken met andere laptop's, omdat ik daar niet veel ervaring mee heb.
Ik kan hem niet echt vergelijken met andere laptop's, omdat ik daar niet veel ervaring mee heb.
Verwijderd
Heet dingetje, 'k schat dat ie zo'n 2 a 3 jaartjes meegaat.
Ik vind m'n mobile 366 toch koeler en fijner en kan ook veel langer met z'n accu door.
Maar de performance van zo'n LIDL laptop is wel echt top. is een gewoon desktop performance hoor
Ik vind m'n mobile 366 toch koeler en fijner en kan ook veel langer met z'n accu door.
Maar de performance van zo'n LIDL laptop is wel echt top. is een gewoon desktop performance hoor
Mijn laptop wordt alleen maar warm als hij aan netspanning ligt. En dan alleen nog maar de hoek waar de accu zit.
De proc en andere onderdelen worden volgens mij helemaal niet zo warm.
De proc en andere onderdelen worden volgens mij helemaal niet zo warm.
Ja ik weet dat dit oude koeien uit de sloot halen is...Op zondag 30 december 2001 01:22 schreef Jaromir het volgende:
Heet dingetje, 'k schat dat ie zo'n 2 a 3 jaartjes meegaat.
Maarre... hoe bedoel je gaat 2 a 3 jaartjes mee? Economisch of technisch?
Pagina: 1