Toon posts:

Meneer capodicapo is niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De meesten van ons zullen de naam capodicapo nog wel kennen, we hebben recentelijk hem hier mogen begroeten.

Op verzoek van onze GoT-bemiddelaar Negotiator zijn de reacties van capodicapo verwijderd, de user in kwestie is gebanned van GoT omdat hij zich schijnbaar niet wist te gedragen.

Normaliter worden reacties niet snel verwijderd en draden niet snel getrashed, maar vanwege de GoT policy is dat in dit geval wel gedaan dus.

Niet alles is verwijderd overigens, de draden die door capodicapo zijn gestart over dat NUON geblaat en zijn gezeur over UPC enzo, die zijn weg, de overige draden waarin wel over zinnige TMF zaken gepraat is, daar zijn alleen zijn reacties door mij verwijderd.

Jammer dat het zo moet, dat is zeker niet iets wat we hier willen doen, maar in dit geval was het IMO nodig.

zo, dat was dat, nu weer de leukere dingen

PS. deze draad is puur informatief, we hoeven geen verdere discussie te voeren hoe leuk of hoe erg het is, ik wilde jullie iig op de hoogte brengen, voor het geval jullie een oude draad doorspitten en ineens wat "missen".

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kan het erg waarderen dat je het in ieder geval netjes d.m.v. een topic hebt gemeld. Ik heb destijds alles geprobeerd om de persoon tot rede te brengen, maar soms lukt dat niet en ik ben er niet rouwig om dat hij gebanned is. Wel jammer dat het zover is gekomen.

Mag ik wel vragen wat de uiteindelijke reden van zijn ban was? Ik zag hem (eer)gisteren een officiële waarschuwing krijgen en ik vroeg me toen al af of het 'gebruikelijke' bantraject ook voor hem zou gelden. M.a.w. ik vraag me af of er nog iets gebeurd is, of dat men in overleg geconcludeerd heeft dat een ban helaas noodzakelijk was.

/me vindt het ook raar dat de reacties getrashed worden, omdat de topics nu maar half ergens op slaan. Maar GoT-policy is GoT-policy, daar heb ik weinig over te zeggen en ergens kan ik het ook wel begrijpen. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook nieuwsgierig.

Is er nog een specifieke reden dat hij gebanned is, of was het gewoon "algemeen een klier zijn" :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tis idd jammer dat die posts moesten verdwijnen, het was wel een perfect voorbeeld voor hoe je niet moet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

kleine aanvulling nog :
[00:20] <GiLeX> Negotiater ?
[00:20] <GiLeX> Op verzoek van onze GoT-bemiddelaar Negotiator zijn de reacties van capodicapo verwijderd, de user in kwestie is gebanned van GoT omdat hij zich schijnbaar niet wist te gedragen.
[00:20] *** zomer has joined #tweakers.net
[00:20] <GiLeX> [topic=364697/1/50]
[00:20] <Negotiator> Ja? Wat is daarmee?
[00:20] <DR> ja der is een nieuwe :/
[00:21] <GiLeX> idd
[00:21] <zomer> hmm klote demo's
[00:21] <Negotiator> ow
[00:21] <Negotiator> nieuwe kloon
[00:21] <Negotiator> gelijk maar ff bannen dan :o
[00:21] <DR> CLOOOON
[00:21] <DR> :P
[00:21] <GiLeX> jep
[00:21] <C44> maareh doet meneer namezero dan ook weer voor mensen buiten canada forwarden ?
[00:21] <GiLeX> ./16 is u dankbaar :)
[00:22] *** Moartn has joined #tweakers.net
[00:22] *** ChanServ sets mode: +o Moartn
[00:23] <Negotiator> >> GiLeX >>> ACM werkt aan een IP ban voor deze gozer
[00:23] <GiLeX> ah da's beter :)
[00:23] <ACM> neehoor
[00:23] <GiLeX> okay
[00:23] <GiLeX> uhu
[00:23] <GiLeX> ?
[00:23] <GiLeX> oh
[00:23] <ACM> is allang klaar :P
[00:23] <GiLeX> oh :P
[00:23] <DR> en zijn post is weg ;)
[00:23] <Traag> wie gaan jullie bannen ?
[00:23] <GiLeX> :)
[00:24] <DR> Traag: user SNel :+
[00:24] <GiLeX> dan kan die in SU op slot :P
[00:24] <C44> ehm is er nix meer dat .nl domeintjes doet ?
[00:24] <DR> GiLeX: f5 ;)
[00:25] <GiLeX> heheh
[00:25] <GiLeX> :)
dit was naar aanleiding van een volgend account van de bewuste persoon

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom was die IP-ban er niet veel eerder opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik vond dat hij in de 'TMF draden' nog best zinnig was. Dat was toch meer dan geblaat over NUON. Als je het een beetje scheef bekijkt liet hij zijn mening horen.

Enneh, hij was toch al vrijwillig vertrokken? Waarom nu nog een IP ban dan?

Nou ja, hijs weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 03:00 schreef Mecallie het volgende:
/me is ook nieuwsgierig.

Is er nog een specifieke reden dat hij gebanned is, of was het gewoon "algemeen een klier zijn" :? ;)
Ik zou het niet precies weten, maar het op TMF openen van een topic met het doel mensen uit te dagen is er misschien een, en om dan vervolgens in diezelfde topic mensen te gaan zitten afzeiken is misschien een andere, maar hij was dus gewoon irritant voor iedereen bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Er zijn een aantal redenen, o.a. het maken van kloontjes (wat absoluut niet is toegestaan), verder het openen van topics die niet op de correcte plaats stonden/irrelevant/flamerig/trollerig waren. Tel daarbij op, het gebrek aan een normalen manier van communiceren, en je hebt zo een aantal redenen waarom een (ip)ban onstaan is. :{

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thor:

Tja, ik weet het ook niet zeker. Ik kreeg gisteren een oproep van Negotiator om de "rommel" van capodicapo te verwijderen, dat schijn policy te zijn.

Vandaar deze actie en ja, ik wilde het gewoon netjes mededelen.

Mec:

Persoonlijk denk ik dat de ban een gevolg is van:

- te veel onzin posten (ze hebben zijn postgedrag onder de loep genomen)
- niet reageren op een vriendelijk verzoek er mee te stoppen

Daar heeft ie een officiele waarschuwing voor gekregen (zaterdagochtend meen ik) en wat daarna gebeurd is weet ik ook niet, iig is ie gebanned en hebben we gisteren de rommel opgeruimd.

Overigens heb ik Jaymz hier een mail over gestuurd met de uitleg, het is niet de TMF-way, maar regels zijn regels, jammer is het wel.

Netman867:

Het was inderdaad zijn mening, met name over de NUON en UPC (geloof ik), er is hem een aantal keren verteld of hij deze draden niet in TMF wilde starten, volgens hem was het hier het hol van de leeuw (hoezo vaag?). Die oproepen negeerde hij, ja, iedereen is vrij in zijn mening, maar van de 7 draden die hij hier wist te openen, konden er 5 direct weg.

Nu zijn wij ook wel off topic van tijd tot tijd, maar we blijven doorgaans redelijk en to the point, in een aantal gevallen gold dat voor hem minder.

Feit blijft, hij heeft de regels overtreden en zich niets aangetrokken van die regels, de consequenties zijn dan voor hem en het GoT management heeft de sancties uitgevoerd.
Pagina: 1