Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Volgens mij kom je daar met de seaerch en google ook wel uit hoor.
Volgens mij heb ik een paar dagen geleden nog zo'n topic gezien.
Ik twijfel, dus laat ik 'm nog open
Volgens mij heb ik een paar dagen geleden nog zo'n topic gezien.
Ik twijfel, dus laat ik 'm nog open
Tijd voor een nieuwe sig..
Search en google leveren genoeg topics over 't checken van je upload en download snelheden, en neit over 't reguleren van de snelheid. Na geruime tijd zoeken vond ik maar 1 topic op GoT dat 'tzelfde vraagt en hier wordt geen oplossing gegeven zo ver ik kan zien. Heb ook al op IRC nagevraagd en ik hoorde van meerdere mensen dat ze wel snelheid wilden kunnen reguleren met een proggie, vandaar dit topic.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Tja ik zoek t niet in t programma dat je gebruikt om je netwerk aan te leggen aangezien ik al WinXP sharing gebruik, maar t lijkt erop dat t niet mogelijk is dat een ander losstaand progje de bandbreedte kan knijpen....Op zondag 30 december 2001 10:09 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Ik gebruik geen sygate maar het schijnt dat daar nu een snelheidsbeperking functie in zit
Er is een apparaat voor. Dit heet blackbox en is zeeeer prijzig. Ik denk als je daar een progje voor kan vinden je heel veel bedrijven blij mee kan maken. Er wordt nl. druk naar gezocht door veel bedrijven. (isdn, 56k6, 28l8 simulaties etc.)
Good luck....
Good luck....
Pagina: 1