Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Femme WAKKER WORDEN

Pagina: 1
Acties:

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-11 18:12
Beste Femme,

We ( tweakout2k team ) proberen je nu al 3 weken lang te berijken.. Op e-mail reageer je niet en op tweakersnet chat ben je ook al nooit meer.

We verzoeken je om alsnog contackt met ons op te nemen voor een nieuws-artikel over het tweakout2k Lan-feest.. Er is nog een week tijd voor de voorverkoop start voor toegangskaarten.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van Tweakout2k
( Fanman & Grenco )

ps. Niet gelijk deze posting verwijderen of blokeren a.u.b. ---- even reageren via e-mai s.v.p.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik kan mij geen mail herinneren van een tweak out feest.

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-11 18:12
Beste Femme,

In iedergeval bedankt voor je reactie. ( jes Femme leeft dus toch ) :)

Femme.. het lijkt me het beste als jij kontackt met ons probeerd te zoeken. ( aangezien onze mail'tjes dus kennelijk verdwijnen die wij schijven.)

Het zou echt leuk zijn om een publicatie voor het feest te kunnen maken op tweakers.net.. Andersom ook natuurlijk.. Een mooie grote vlag van tweakers.net in een van de zalen.. :)

Het feest is voor tweakers & door Tweakers..
Echt iets voor tweakers.net dachten wij zo..

Normaal weet ik dat telefoonnummers via forum's niet echt slim is.. maar ja.. we kunnen geen andere manier bedenken.

Mijn gsm : 06-15121984

Het zou echt te gek zijn als we ook jullie naam aan de rij "media" konden toevoegen.

Alvast bedankt...

The Twe@kout2k Crew...