First Posts

Pagina: 1
Acties:

• nospam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2025
Bij heel veel nieuwspostings wordt er bij de eerste posting opgemerkt door deze persoon dat het de eerste posts is. Net alsof het een wedstrijd is, om de eerste posts te sturen. Voorbeeld: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11934

Nu schreef deze persoon een reactie die gewoon OK was, maar dat tussen offtopic vind ik toch weer niet kunnen. Vanwege zijn reactie wil ik hem niet een niveau lager zetten, maar dat "ik ben de eerste" crap moet ook gestopt worden.

Dus wat doen? Gewoon lager zetten, of toch maar gewoon laten staan? (in het algemeen dan)

• Hielko
  • Laatst online: 13:22
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen zo graag als eerste willen posten, en dan alleen om het posten zelf en niet de inhoud...

Anyway, ik heb hem naar score 0, niveau -1 first-post gezet: niveau -1 omdat ik zo'n first post niet echt kan waarderen en score 0 omdat er ook nog een zin bijzit die wel nuttig is.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 00:24

PcDealer

HP ftw \o/

Juist Hielko!

Een _pure_ FP zou ik linea recta naar -2 -2 verbannen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Ik vind zo'n zinnetje erbij wel grappig, maar als het enige dat zo iemand te melden heeft is dat hij o joepie de eerste is dan stuur ik hem omlaag.

Op zich is er volgens mij niks mis met een beetje sport hebben aan het maken van een first post, als de rest van de reaktie er maar niet onder lijdt.

ieeeepppppp :P

• nospam
  • Laatst online: 08-02-2025
Niets mis mee? Juist wel. Grappig? Juist niet. Wat is er nou grappig aan, mag je me dan toch is uitleggen...

En er is wel wat mis mee om er een sport van te maken. Postings moeten met een reden worden verzonden die iets met het onderwerp te maken heeft, en gestuurd worden juist omdat iemand op dat onderwerp wilt reageren. Niet omdat het dan de eerste posting is, en dat die persoon er dan maar snel ff iets bij verzind zodat het niet offtopic is (als ze dat al doen).

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Het niveau van de reaktie mag niet te lijden hebben onder de 'sport' van het als eerste een reaktie neerplanten.

Als iemand iets heel intelligents neerzet, met daaronder iets van 'he, nog de snelste ook! :) ' dan is dat laatste zinnetje voor mij absoluut geen domper. Het als eerste posten moet dan niet het hoofddoel zijn.

Als een tweaker lol heeft aan het neerzetten van een eerste reaktie en dat lukt hem/haar zonder ons met complete onzin om de oren te smijten dan gun ik die persoon dat van harte. punt.

Begrijp me niet verkeerd: als iemand alleen maar een reaktie neerzet met O joepie ik ben de snelste vandaag dan kan die van mij ook de pot op.

Je moet je gewoon alleen niet direct op laten naaien door zo'n opmerking erbij.

ieeeepppppp :P

Pagina: 1