Toon posts:

Spellen die via Printerpoort gespeeld kunnen worde

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog oude spellen waarbij je een multiplayer mode hebt via de Printerpoort (pararelle kabel)? Volgens mij zijn ze er wel maar ik kan ze niet vinden :( .

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Hexen
Heretic

Al die ouwe ellende volgens mij wel

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Op zondag 30 december 2001 13:29 schreef vleppyniles het volgende:
Hexen
Heretic

Al die ouwe ellende volgens mij wel
Ja zoals Red Alert, en die ouwe Command en Conquer denk ik ook. En Quake kan in ieder geval over een Null-modem kabel Maar ja, als je toch al een parrallele link legt, ken je dat net zo goed ook doen met een serieel kabeltje ( dus NULL-Modem). Dan ken je nog meer ouwe spellen over het "netwerk" spelen.
Werkt nog best aardig, k'heb het ook wel eens gedaan.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Duke Nukem gaat ook best :)

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

De meeste spellen (ook de genoemde) spelen standaard niet over de paralelle poort, alleen over de serieele! voor quake is er ooit een patch geweest, maar toen ik die vondt had ik al een netwerk, dus ik weet niet in hoeverre dat werkt
Leg anders gewoon idd een nullmodem neer, vrijwel alle oudere spellen werken ermee!

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Verwijderd

Mn broer en ik speelden altijd zon moto racer spel (een of andere demo), dan kon je stunten enzo, via een zelf gemaakte kabel...

hadden een telefoon lijn en 2 aansluitingkies, die in je com1 port (correct me if im wrong), en dan lekker rap (errmmm... :D) gamen! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Transport Tycoon *D

Verwijderd

via de PARALLELLE poort... null-modem =/= parallel.

ik kan me alleen van populous 1 zeker weten te herinneren dat die het deed (heb ook nog ergns zo'n kabel :) )

maar eh.
2 100mbit NICs voor 3 tientjes ieder, crosskabel voor een tientje ofzo, en alles werkt. voor nog geen 80 piek kun je gamen tegen je kinderen, oma, buurman, kanarie en schoonfamilie. ideetje?
Pagina: 1