Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorstellen voor nieuwe beoordelingen.

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb wat topics gezien met voorstellen voor een nieuw soort beoordeling die een lading beter dekt. Als we nou in dit topic ALLEEN een voorstel voor een nieuwe beoordeling zetten zonder discussie erbij dan kan er later over gestemd/beslist/whatever worden.

Of gaan bijna alle beoordelingen eruit in het nieuwe modsysteem?

ieeeepppppp :P

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Bijvoorbeeld:

Dom geklets

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Bijvoorbeeld:

Dom geklets

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind dat dit gewoon simpel gehouden moet worden. Een lijst van 50 mogelijke beoordelingen maakt het modereren alleen maar onnodig ingewikkeld.

ID Naam Score
1 Interessant 1
2 Grappig 1
3 Overbodig -1
4 Flamebait -1
5 Informatief 1
6 Troll -1
7 First post -1
8 Off-topic -1
9 Behulpzaam 1
10 Inzichtvol 1
11 Niveau consistentie 0
12 Gemodereerd 0
13 Dubbelpost -1
14 Napraterij -1
15 Spam -1
16 Open deur -1

'Niveau consistentie' en 'Gemodereerd' kunnen weg in het nieuwe modsysteem.

'Overgewaardeerd' en 'Ondergewaardeerd' moeten hier aan toegevoegd worden (reden om een posting -1 of +1 te geven).

'Professioneel' vond ik al een wazige term di e wat mij betreft weg kan.

'Open deur' en 'Napraterij' zijn ein'k te subjectief, gaat problemen opleveren (zelf voor 'dom geklets'.

Verwijderd

Ga je trouwens de beoordelingen opslaan? dus bv een posting krijgt EN grappig EN inzichtvol, en inzichtvol als laatste, dus dat staat naast de header van de posting, maar als je dan als poster die posting bekijkt dan zie je:

+1 grappig, +1 inzichtvol

(net als op /.)

Ik zou dit wel prettig vinden, plus dat ik, wanneer ik mn properties open kan zien waar mn laatste posting in is gepost. Dit is prettig wanneer je in een discussie zit en de thread verdwijnt van de frontpage. dan moet je weer terugzoeken wat erg vervelend is. (zeker in threads met > 40 postings, moet je eerst wachten tot 1e page is geladen, daarna 'ga naar volgende xxx postings' klikken... )

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:34
2 Grappig 1
Hmm, ik vind score 0 voor grappig beter. Grappige opmerkingen zijn vaak wel aardig om te lezen, maar hebben weinig toegevoegde waarde.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de Score en OordeelID in de tabel met reacties en daarnaas een tabel met alle scores. Daar worden nu gemiddelden uit gepakt avg(Score) maar dat wordt dus optellen. Kleine moeite om daar ook ff het OordeelID bij te pleuren dat verwijst naar het tabelletje met de Oordeel opties (grappig, interessant enz.).

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 12:09
waarom first post met -1 waarderen, kan net zo goed (of beter) zijn dan sommige mensen die hier al tijden aanwezig zijn.
Ben zelf voor schrappen deze waardering, of maak 'm neutraal (0)

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Niet elke post waarin iemand zit te roepen van: "YES,YES IK BEN LEKKER DE EERSTE' hoeft te worden beoordeeld met een negatief niveau -> als het gewoon een +1 reactie is dan krijgt het van mij gewoon +1.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een 'first post' is een totaal overbodige zinloze posting die uitsluitend geplaatst wordt omdat de eerste te zijn met een reactie op een artikel.

Als er iets zinvols in staat is het dus ein'k al geen 'first post' meer.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
[niet goed gelezen]

• nospam
  • Laatst online: 08-02 17:34
Uhh, onder wat valt illegaal? Zoals iemand die een serial opnoemde bij het berichtje over Superdial, eigenlijk moet zoiets worden verwijdert, maar dat kan je als moderator niet. Wel zou het makkelijk zijn als je voor illegaal kan kiezen waardoor een Administrator hier extra op attent wordt gemaakt. Nu staat hij al 2 niveaus lager, dus denk niet dat veel mensen het voor de rest nog zullen lezen, maar toch. :)

• AntonT
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

In zo'n geval een mailtje versturen naar een Admin (like me :)) zou misschien handig zijn.
Pagina: 1