[MOH:AA] Online gaming + besturing

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Als ik online speel met medal of Honour Alied Assault, dan heb ik vaak dat mijn besturing helemaal in de war is. Zo spring ik ineens met mijn buk-toets en kan ik niet meer voor of achteruit bewegen. Aan de reacties van de andere spelers te zien, is dat probleem niet alleen op mij van toepassing.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen of dat het een bug is? Ik speel op NGI btw.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Hehe ik heb op bepaalde servers ook wel eens zoiets.
Word mijn wapen soms zomaar weg gegooit, en blijf ik maar naar bovenstaren.

Verder niet echt grote problemen...
Er zal heel veel gefixed worden in de full version.
Prone zou worden toegevoegt en na de release worden er extra wapens gemaakt. (Flametrower (??) waarschijnlijk ook)

Verwijderd

Zoiets noemen we LAG....gewoon betere server zoeken...

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 18:48 schreef GODFLESH het volgende:
Zoiets noemen we LAG....gewoon betere server zoeken...
Zoiets noem jij misschien lag, maar ik met een ping van <40 noem dat gewoon een bug. NGI is één van de betere servers btw.

Maar goed, Manic heeft mijn vraag al redelijk beantwoord :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 19:14 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Zoiets noem jij misschien lag, maar ik met een ping van <40 noem dat gewoon een bug. NGI is één van de betere servers btw.

Post eens snel een IP'tje dan :) (NGI)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
Op zaterdag 29 december 2001 18:17 schreef RexomniuM het volgende:
Als ik online speel met medal of Honour Alied Assault, dan heb ik vaak dat mijn besturing helemaal in de war is. Zo spring ik ineens met mijn buk-toets en kan ik niet meer voor of achteruit bewegen. Aan de reacties van de andere spelers te zien, is dat probleem niet alleen op mij van toepassing.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen of dat het een bug is? Ik speel op NGI btw.
Single player en mulitplayer settings verschillen.... :)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Hmmz, gebruik je versie 1.10 of hoger?

ik heb zoiets nl. nog nooit meegemaakt met of zonder LAG

zijn er geen console commands om opnieuw je eigen config te maken :?

Verwijderd

Heb ik ook vet last van gehad maar dat was volgens mij met de eerste versie. Dan had je idd op sommige momenten dat je hele shotgun leeggeschoten wordt. Dat leek erg op lag maar had niet het idee dat het echt iets daar mee te maken had. Nu heb ik de laatste versie en merk dat dat probleem behoorlijk verminderd is sterker nog nu ik ff nadenk heb ik volgens mij dit probleem niet gehad.

ff laatste patch ophalen dus :)

Verwijderd

Heb ik ook vet last van gehad maar dat was volgens mij met de eerste versie
Aan de datum van deze topic te zien heeft hij het ook bij de eerste versie gehad :)

• Jaguar645
  • Laatst online: 03-11 16:39
Op vrijdag 17 mei 2002 13:10 schreef Offspringfan het volgende:

[..]

Aan de datum van deze topic te zien heeft hij het ook bij de eerste versie gehad :)
mjah nogal leuk dat mensen op letten op de datums :)

ksnap nog steeds niet waarom zulke ouwe topics omhoog gekicked worden :?

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 18:45 schreef M@NIC het volgende:
Hehe ik heb op bepaalde servers ook wel eens zoiets.
Word mijn wapen soms zomaar weg gegooit, en blijf ik maar naar bovenstaren.
Hier heb ik ook wel eens last van.. erg irri :(

• Bosmonster
  • Laatst online: 09:28

Bosmonster

*zucht*

Op zaterdag 29 december 2001 19:14 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Niet dat ik je niet geloof en het lijkt me hier ook niet aan lag te liggen, maar je ping zegt BAR weinig over mogelijke lag, meer over reactie snelheid.

lag is meer gebaseerd op packetloss of -vertraging en dus een onstabiele verbinding. Dan krijg je inderdaad dat je soms ineens ff stil blijft staan e.d. Juist de kabel-verbindingen hebben heir nog wel eens last van aangezien Chello misschien wel veel bandbreedte levert, maar absoluut geen kwalitatief goede verbindingen.

Als je lag-loos wil gamen kun je dus beter kiezen voor een stabiele en betrouwbare provider en is bandbreedte niet zo boeiend (spellen gebruiken toch niet meer dan 6-8K per seconde ofzo, anders kun je met een modem/isdn niet meer spelen).

ADSL/XS4ALL is een van de beste keuze voor een gamer in nederland. Helaas ook een van de duurdere :P
Pagina: 1