mijn telefoon heeft bij de berichten ook Cell-Info staan WHAT THE HELL MOET IK ERMEE het lijkt em maybe wel handig (als het gratis is dan) ik kan er ook codes bij instellen hoe werkt dit dan???? en welke codes moet ik hebben (ondersteunt telfort dit trouwens wel)???
Ik heb libertel en toen ik dat aanzette stond er onder libertel : "Regio 038" <-- want in die regio woon ik.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik heb Telfort en die ondersteunt dit niet...Op zaterdag 29 december 2001 18:16 schreef PlaceR het volgende:
mijn telefoon heeft bij de berichten ook Cell-Info staan WHAT THE HELL MOET IK ERMEE het lijkt em maybe wel handig (als het gratis is dan) ik kan er ook codes bij instellen hoe werkt dit dan???? en welke codes moet ik hebben (ondersteunt telfort dit trouwens wel)???
Cell-Info zijn teksten die vanuit het Netwerk naar je Mobieltje worden gestuurd met daarop bijvoorbeeld het netnummer van de regio waarin je je bevind!!
Ik persoonlijk vind het zeer irritant dus ben wel blij dat Telfort het niet ondersteund.
En daarom kun je het op 99% van de telefoons uitschakelenOp zaterdag 29 december 2001 19:04 schreef Mar126 het volgende:
[..]
Ik heb Telfort en die ondersteunt dit niet...
Cell-Info zijn teksten die vanuit het Netwerk naar je Mobieltje worden gestuurd met daarop bijvoorbeeld het netnummer van de regio waarin je je bevind!!
Ik persoonlijk vind het zeer irritant dus ben wel blij dat Telfort het niet ondersteund.
Nu staat er in België op het Proximus netwerk "Happy 2002"
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik was in Thailand afgelopen november en daarzo met de aanbieder AIS gezeten en kreeg je informatie van waar je je bevond, als je bij een gebouw in de buurt was, bijv. stadhuis stond er "City Hall Chiang Mai" bijvoorbeeld.
Of "Floating Market" bij de drijvende markt
Of "Floating Market" bij de drijvende markt
ik ga binnenkort weer een libertel proberen (heb de rest allemaal al gehad qua pre-payd) en het lijkt me wel humor
thx en ik snpa het dus van mij mag het topic dicht
thx en ik snpa het dus van mij mag het topic dicht
wat heeft het voor nut een topic waar iemand zijn antwoord al heeft gekregen enzo opene te laten staan en weg te laten rotten
Als iemand zich iets afvraagt wat bijna hetzelfde is als dit kan ie het alsnog in dit topic vragen... (Op zondag 30 december 2001 11:13 schreef PlaceR het volgende:
wat heeft het voor nut een topic waar iemand zijn antwoord al heeft gekregen enzo opene te laten staan en weg te laten rotten
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ik snap ut wat
is da cell-info trouwens interactief (moeilijke woorden zeg: interactief nounou)
of ist gewoon rondlopen met een gratis mede-deling op je scherm
(lijkt em trouwens wel humor om da te hacken en de tekst te veranderen in vrolijk pasen ofzo)
is da cell-info trouwens interactief (moeilijke woorden zeg: interactief nounou)
of ist gewoon rondlopen met een gratis mede-deling op je scherm
(lijkt em trouwens wel humor om da te hacken en de tekst te veranderen in vrolijk pasen ofzo)
Verwijderd
Wat je er zelf aan hebt, weet ik niet, maar Cell-Info is net iets meer dan die ene mededeling die ze er neer zetten. Bij sommige providers krijg je namelijk (zoals de naam al zegt) informatie over de Cell. De dekking van een provider is verdeeld over verschillende cellen, namelijk cellen ter grootte van het bereik van een zendmast. Op die manier kan je dus zien met welke mast jij contact maakt. En met welke mast jij dus op dat moment kan bellen.
Het nut ervan weet ik niet, maar daar is die info voor. En dan geven ze die masten vaak een naam van een bekend gebouw/wijk/oid zodat mensen dat ook nog leuk vinden om naar te kijken
Het nut ervan weet ik niet, maar daar is die info voor. En dan geven ze die masten vaak een naam van een bekend gebouw/wijk/oid zodat mensen dat ook nog leuk vinden om naar te kijken
Op Libertel krijg ik het lokale netnummer te zien.. REGIO 040 dus voor eindhoven.
I want to live forever, so far.. so good.
Pagina: 1