In het ctf-level "ctf-face" is er boven de uitgang van de torens een plaats met wat secret dingen. Hoe kom ik daar ?
Verwijderd
Via je translocator of naar binnen gaan dan links af en dan links heb je een poortje en dus door het poortje
-
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:39 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Zal wel Face-se wezenOp zaterdag 29 december 2001 18:33 schreef Guuske het volgende:
ik ken geen geheime plaats in face , meer info graag
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Nee, das de originele Face. Kijk maar eens naar boven als je in één van de torens van Face bent.
Hey Guuske, is dat servertje van jou 24/7?
Hey Guuske, is dat servertje van jou 24/7?
Ken iemand daar toevallig ff screenie van make?
Zou zo namelijk niet weten waar ik zou moeten kijken
Zou zo namelijk niet weten waar ik zou moeten kijken
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
je moet eerst bij die deur links, dan springen op die kist, aanloopje, en je bent er. Je moet wel eff oppassen voor die dinges he?
Dit topic verdient een prijsje namelijk de meest onduidelijk topic ooit.
Even wat voorbeeldjes

Ok ok mierneukerij maar kon het niet laten
Mijn reply is ongeveer even veel zegent als deze.
Even wat voorbeeldjes
Op zaterdag 29 december 2001 18:11 schreef FunkyMonk het volgende:
Via je translocator of naar binnen gaan dan links af en dan links heb je een poortje en dus door het poortje![]()
![]()
Vooral dat dinges is lekker duidelijkOp zaterdag 29 december 2001 19:27 schreef XippIX het volgende:
je moet eerst bij die deur links, dan springen op die kist, aanloopje, en je bent er. Je moet wel eff oppassen voor die dinges he?![]()
![]()
Ok ok mierneukerij maar kon het niet laten
Mijn reply is ongeveer even veel zegent als deze.
Ok nou kap ik echtOp zaterdag 29 december 2001 18:26 schreef vinkie het volgende:
hehehe
Verwijderd
Hmmz, misschien heb ik dan wel de verkeerde plek gekozen.Op zaterdag 29 december 2001 19:44 schreef happyman112 het volgende:
Nooit geweten dat die plaats met die amp geheimwas
zo leer je elke dag wat bij
Verwijderd
Oh was dit het wat de topic starter bedoelde?Op zaterdag 29 december 2001 19:38 schreef 007 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstublieft.Net ff gemaakt...
Verwijderd
Ja, moet haast wel, dit zit boven de uitgang.Op zaterdag 29 december 2001 19:51 schreef FunkyMonk het volgende:
Oh was dit het wat de topic starter bedoelde?![]()
nou ja met translocator dan
Verwijderd
Wat bedoelde jij dan?Op zaterdag 29 december 2001 19:51 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Oh was dit het wat de topic starter bedoelde?![]()
nou ja met translocator dan
Pagina: 1