Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Plaatjes bij nieuwspostings

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Vaak staan er bij nieuwspostings geen plaatjes, terwijl die makkelijk van de bron af te halen zijn.

Plaatjes maken een nieuwsitem net effe leuker, ook al is het een ding dat al vaker te zien is geweest. Een Golden Orb bijvoorbeeld blijft gewoon een leuk ding om naar te kijken (niet dat ik hem op mijn desktop wil, maar toch)

Het geeft gewoon net effe een extra lekker beeld bij waar je het nou over hebt. Ik hoef hier geen tonnen reakties op dit toppicje te zien, het is gewoon effe een hint aan de admins.

ieeeepppppp :P

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

100% mee eens.
:p

LinkedIn WoT Cash Converter

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Stel trouwens dat ik een plaatje vindt dat ik wil toevoegen: Hoe post ik dat in mijn reply?

Ik copy-paste nu gewoon links naar de plaatjes van de bron, maar is het misschien mogelijk om gewoon die plaatjes in je reply tevoorschijn te toveren? Ik zie het nu vaak wel op GoT gebeuren, maar kan het ook op tweakers?

Oh ja, als je dit hier niet voor kunt typen omdat het onzichtbaar wordt door whatever GoT uithaalt met html codes, mail het dan effe aan mij. Bedankt!

ieeeepppppp :P

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is mijn streven om bij elke posting een plaatje te hebben, voor zover mogelijk.

Afbeeldingen in postings op Tweakers.net gaat niet gebeuren aangezien ik niet wil dat de layout fucked up raakt of de pagina traag wordt omdat iemand te lui is om width en height op te geven.

Verwijderd

Precies... als iedereen plaatjes kan toevoegen schier dat niet echt op, dan krijg je van die "onzin-forum-topics" die je pas na een uur hebt geladen. En Vuurwerk zal er ook niet blij mee zijn.

Wel kan het soms erg verduidelijkend zijn als een nieuwseditor een plaatje aan het artikel toevoegt. Hier kun je als je nieuws submit trouwens zelf ook voor zorgen, door gewoon een link naar het plaatje in de opmerkingen te zetten, als het een interessant plaatje is zal het zeker wel in het artikel worden geplaatst.

Als mensen toch in een reaktie naar een plaatje willen verwijzen zetten ze maar een link neer.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Het enige probleem is dat wij nieuwsposters eerst een afbeelding moeten downloaden, daarna evt editen en dan weer uploaden naar T.net. Dan moet er nog ff code voor geschreven worden, die Femme (meestal) goed voorbakt...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En (bij plaatjes die niet via align=left/right in een hoek worden gedrukt) moet er een tabel omheen anders gaat 't plaatje 'drijven' in Netscape.
Pagina: 1