Toon posts:

HP DESKJET 843c + foto

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een HP Deskjet 843c. lang geen problemen mee gehad maar op een gegeven moment bleef het inkt ledje knipperen. Dus ik ga de printer nakijken niks mis mee zo leek het. Nieuwe inktpatroon erin beetje schoonmaken opgelost. NIET dus ik kwam er maar niet achter wat het was. Windows geformat drivers opnieuw installed alles opnieuw aansluiten:) maar ligt dus gewoon aan de inkt.
nu dacht ik ik ga nog EEEEEN keer kijken of ik iets kan vinden. en jawel hoor ik DENK dat ik het gevonden heb.
heb er meteen een foto van gemaakt en kunnen jullie zeggen wat ik er aan kan doen. Want heb de printer toch regelmatig nodig. advies zou HEEL fijn zijn

ik heb er een foto van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vandelaak/hp843c.jpg
dat is dus het probleem ik ben dat pinnejte kwijt
geen contact meer
mijn vraag is kan ik zoiets in de winkel kopen??
waarschijnlijk niet

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Ik zou even navragen of ze in de winkel soms een kapotte printer hebben waar je dat dingetje af kunt jatten (of een werkende) want die zul jij niet kunnen krijgen. HP levert geen spare parts. Dan zul je die printer op moeten sturen en ik geloof dat die (pin me daar niet op vast) 140 piek ex rekenen om er naar te kijken!
Veel succes met rondvragen ;)

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57
Als hij minder als een jaar oud is, hebben ze hele relaxede garantie van HP. ze komen hem thuis ophalen en repareren, of vervangen hem dan. En brengen hem dan zo weer bij je thuis ! Heb het een x gehad met een scanner.. Is heel relaxed verlopen.

Gewoon even de hp customer care bellen..

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

Op zaterdag 29 december 2001 18:01 schreef cobratbq het volgende:
Ik zou even navragen of ze in de winkel soms een kapotte printer hebben waar je dat dingetje af kunt jatten (of een werkende) want die zul jij niet kunnen krijgen. HP levert geen spare parts. Dan zul je die printer op moeten sturen en ik geloof dat die (pin me daar niet op vast) 140 piek ex rekenen om er naar te kijken!
Veel succes met rondvragen ;)
Onderdelen zijn wel los verkrijgbaar hoor

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die dan bestellen?
maar ik denk dat het hier gaat om iets van nog geen 5 cent maar oke
misschien inderdaad wel een idee om een oude printer op te sporen en daar dat onderdeel vandaan te halen
tx iig

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 16:12
Ik zou eerst een proberen of dit niet binnen de garantie valt.
ook al is de garantieperiode verstreken, dan nog heb je vaak RECHT op garantie, vooral op onderdelen die echt niet binnen een bepaalde periode kapot mogen gaan. Veel mensen weten dit niet, maar wanneer bv. je beeldbuis van je tv kapot na laten we zeggen 2 en een half jaar en je had maar 1 jaar garantie, dan denk ik dat je stevig in je schoenen staat voor wat betreft die garantie.

Mijn Flickr; Sony A7iii

• ikmattie
[b]Op zaterdag 29 december 2001 17:59 schreef
dat is dus het probleem ik ben dat pinnejte kwijt
geen contact meer
mijn vraag is kan ik zoiets in de winkel kopen??
waarschijnlijk niet
Welk pinnetje trouwens? Ik heb dezlfde printer, en het ziet er zo'n beetje hetzelfde uit.
Misschien moet je de contactpunten goed schoonmaken (tip van de HP helpdesk) werkte bij mij, weliswaar een iets ander probleem, maar het helpt misschien
(met een zachte, stofvrije doek op je cartridge de boel schoonmaken, en in je printer)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

Topicstarter
kijk nog is naar de pic
ik heb pijltje naar het probleem gewezen.
Zou je eens willen kijken of jij dat pinnetje daar hebt zitten.
bvd

• ikmattie
Dat pinnetje zit er bij mij dus ook niet!
Kan zijn dattie er ook afgevallen is ;) maar dat lijkt me sterk (ikmattie heeft net z'n printer op z'n kop gehouden, en het enige wat er uit kwam was een hoop stof) maar hij print verder ook gewoon goed.

Hoe zien je printjes er precies uit? (foto!) en probeer het probleem eens op te lossen door die contactpunten schoon te maken (ik geloofde die gast van de helpdesk ook niet, maar hij had dus wel gelijk!!)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb nog eens een closeupje gemaakt van allemaal ikmattie. En ik heb de contacten goed schoongemaakt. (je bedoelt toch die goude pinnetjes he??)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vandelaak/printer.jpg

• ikmattie
Ziet er echt hetzelfde uit als bij mij.
Inderdaad die goudkleurige dingetjes schoonmaken (ook op je cartridge!) Misschien ook even induwen (die in je printer) want er kan er bv 1-tje zijn blijven hangen zodat hij niet meer naar buiten springt.
ik kan helaas geen bewijsplaatje meesturen omdat ik het moet doen met een gouwe ouwe spiegelreflex camera.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

als hij nog geen jaar oud is heb je omruil garantie van hp
je krijgt dan een nieuwe thuis gestuurd en de defecte wordt meegenomen!!

Werkt perfect.

Zeker als het transportbedrijf geen order heeft om de defecte mee te nemen.

Ik heb nu dus 1 werkende printer en 1 defect printer!

Ben benieuwd wanneer ze hem op komen halen.
P.s.
Ik heb zelf al een paar keer met HP gebeld maar dit kan niet voorkomen dus weten ze niet wat er moet gebeuren.
Gebruikelijke kastje<->muur verhaal
Dus... ik wacht af.
P.s. de nieuwe printer was er al na 3 dagen!

Verwijderd

Topicstarter
Nee kan niet, zit geen garantie meer op. Plus ik heb echt een scheidhekel aan HP Helpdesk. Keertje eerder probleem met de Printer. achterlijke mensen daaro wilde me niet eens helpen omdat ik geen garantie had ofzoiets.
Maar ok denk dat ik uitgespeeld ben. Heb net namelijk schoongemaakt met van dat speciale spul en al. Maar niks helpt:( morgen ff nieuwe halen dan maar. HP Deskjet Photosmart denk ik dat het word.

Maar ok, ga nu nog laatste poging doen om m te maken, als t nu niet lukt geef ik het op.

Verwijderd

Topicstarter
nope.
:(
nog niet

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Nee ik heb 'm zelf ook eens opengemaakt en idd alleen bij het linkerding bij de kleurencartridge zit zo'n staafje.

Is trouwens een 970Cxi hier, maar dat maakt niet uit, is toch hetzelfde.

Maar wat is nou eigenlijk het probleem?
Je kan toch ook printen met een knipperend ledje?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
ledje is niet kapot.
als dat ledje brand doet de printer het gewoon niet.
das het probleem. Printer reageert niet meer.:(

Verwijderd

Topicstarter
hier dit is het probleem waardoor de printer niet meer reageert.

filmpje.

daar zit dus nog een knopje boven voor de paperfeed.

• Klippy

Klippy

Still Game

En je had al een nieuw inktpatroon geprobeerd?

Dan zou ik 't ook niet meer weten nee...
Zijn al die gouden contactpuntjes nog recht, niet verbogen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Wil je zien wat ie doet als de printer aangaat. want dan gaat ie iets zoeken of zo. maar hij kan hte niet vinden volgens mij
zou je is willen kijken of dat hetzelfde is als bij jou.
bij het aanzetten dan.

• Klippy

Klippy

Still Game

Op zondag 30 december 2001 16:50 schreef Lassekjus het volgende:
Wil je zien wat ie doet als de printer aangaat. want dan gaat ie iets zoeken of zo. maar hij kan hte niet vinden volgens mij
zou je is willen kijken of dat hetzelfde is als bij jou.
bij het aanzetten dan.
Iets zoeken?

Bij mijn printer gaat het groene LEdje ff oplichten, dan het linker, dan het middelste, dan blijft de groene branden.

Voor de rest nix.

Maar goed, bij jou vindt íe dus blijkbaar een fout bij het inktcontroleren en gaat dan raar doen...

Maar dan kan íe dus blijkbaar geen inktpatroon vinden ofzo? Want als íe leeg zou zijn kan ik nog gewoon printen geloof ik..

Verwijderd

Topicstarter
ja precies. lege patroon kan je nog gewoon printen ook al is de kwaliteit 3x niks.

ach lamaar ik heb de hoop opgegeven.

• Klippy

Klippy

Still Game

Op zondag 30 december 2001 17:02 schreef Lassekjus het volgende:
ja precies. lege patroon kan je nog gewoon printen ook al is de kwaliteit 3x niks.

ach lamaar ik heb de hoop opgegeven.
Hmm, jammer ja, maar ik weet 't ook niet meer.

Als je 'm zou laten repareren ben je idd meer geld kwijt dan als je een nieuwe haalt.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op zondag 30 december 2001 20:37 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Hmm, jammer ja, maar ik weet 't ook niet meer.

Als je 'm zou laten repareren ben je idd meer geld kwijt dan als je een nieuwe haalt.
Doe je woordje bij HP, zeg dat je volgens de wet toch minimaal recht hebt op een goede werking van de printer. Die je normaal mag verwachten van een produkt. Een printer moet toch wel minstens 3 jaar meegaan.

HP vraagt btw nooit om een garantie bewijs. ze zoeken het ongeveer uit via het serienummer

/dev/null

Pagina: 1