Toon posts:

Monitor doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej iedereen,

Ik heb een probleempje

Ik heb een geforce 2 MX en een Lifetec monitor 17".

Als ik bepaalde spellen probeer te starten dan gaat m'n monitor een piepende toontje geven, dit is heel irritant. Dit gebeurt ook als ik m'n monitor in 640 x 480 zet en 800 x 600, weet iemand waar dit aan ligt?

groeten X

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum>>vb]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:57

CyBeRSPiN

sinds 2001

hmm, klinkt als een Aldi pc met een P500.. >:)

Hier hetzelfde probleem: af en toe als er veel wit in beeld is gaat ie piepen, maar het gaat ook vanzelf weer over.
Heb de vraag hier al eens gesteld, toen was hier de mening dat het een of andere trillend spoeltje was.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
herz instelling misschien

Verwijderd

Topicstarter
nee alleen de monitor is van aldi...en heeft t altijd goed gedaan en is net een jaar oud...alleen als je zo'n hoge toon hoort in bepaalde spellen krijg je pijne hoofd van :(

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Dat ken ik. Dat deed m'n LG 795 FT ook wel eens toen ie net nieuw was voor zo'n 30 seconden. Daarna hielt het altijd weer op. Nu doet ie dat niet meer :).
En een Hansol die ik had ging piepen als de refreshrate op z'n maximum stand stond. Dus kijk daar eens naar. Zet de refresh bijvoorbeeld eens op 75 hz ipv op 85 hz of zo. Speel eens met je refreschrates...

Verwijderd

mischien helpt Dit :)

Verwijderd

Ligt aan een "los"zittende spoel op de printplaat in de monitor. Je kan met siliconenkit het ding vast zetten, of een beetje bijbuigen zodat hij niet meer kan trillen (=die piep) Als je een beetje handig bent lukt het je wel of anders de buurman of 1 of andere reparatie service dat ding aanbieden. (schat zo'n 25-50 gulden 10-25 euro :)) Meestal is ie groen btw.
Pagina: 1