status misbruik?

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Misschien heb ik wat gemist maar het valt mij ineens op dat status misbruik weg is.

In deze thread http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11868 valt de laatste reactie van Revolution er volgens mij wel onder, maar dat kan ik dus niet meer erbij zeggen.
(Status misbruik is toch posten op niveau 1 terwijl de reactie dat niet verdient he?)

Verwijderd

Mijn excuses hiervoor. Was grappig bedoeld maar niet om op niveau 1 te posten. Aangezien mijn niveau standaard op +1 staat had ik al op submit gedrukt voordat ik doorhad dat ik hem niet op 0 had gezet. Nogmaals sorry hiervoor.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Bedankt Revolution.

Maar misschien wil toch iemand mij nog uitleggen waarom status misbruik weg is? Of heb ik echt slecht opgelet de laatste tijd?

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik zet die +1 postings ook op 0 als dat consistent is met de rest van de reacties. Ik denk dat wat Revolution is overkomen vaker gebeurt. Kan me moeilijk voorstellen dat iemand dat expres doet als hij al standaard op +1 kan posten. Status misbruik klinkt zo negatief vind je niet. Is eerder iets wat je gebruiken zou als je van +1 naar -1 modereert (off-topic, flamebait -> hier zou de +1 poster wel erg in gehad moeten hebben).

Verwijderd

Je kan niet zomaar op niveau 1 posten, dat komt door het karmasysteem, mensen met relatief goede karma hebben dan standaard +1 op niveau... Misschien kan Femme dit, en ook het begrip Status Misbruik even uitleggen :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:54

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mensen die standaard op een hoger niveau kunnen posten (vanwege hoog karma/aantalpostings) doen dat nu op $niveau / score 0, dus zij krijgen geen scores op ongemodereerde postings. Dit voorkomt karmaharvesting. 'Status misbruik' is hierdoor ook achterhaalt (bovendien is het toch onmogelijk te acherhalen of iemand bewust punten in zet voor een posting die dat niet waar is).
Pagina: 1