Heb ik weer. Het is me al vaker overkomen. Na een Delphi crash (ik was een component aan het wisselen met de Gexpert expert tool) kan ik mijn project niet meer openen. Als ik het probeer stopt Delphi 6 zonder enige vorm van foutmelding.
In de Delphi 6 IDE kan ik wel de DFM files openen als tekst. Ook de eerste PAS file kan geopend worden. De belangrijkste PAS file doet Delphi 6 afsluiten, evenals het openen van het complete project waar deze bestanden in zitten.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken maar vindt geen antwoord.
Als ik door de betreffende PAS file heenworstel (in Notepad) zie ik niks bijzonders in de code wat de fout zou kunnen veroorzaken.
Ergens op mijn schijf staat nog een programma die ik om dezelfde reden niet meer kan openen. Als dat zo regelmatig voorkomt dan vrees ik dat ik maar eens met Delphi moet gaan stoppen...

Uren en uren werk heb ik er in ziten...
Of heeft iemand een oplossing?
p.s. andere projecten kan ik wel openen, dus Delphi is niet corrupted denk ik...
In de Delphi 6 IDE kan ik wel de DFM files openen als tekst. Ook de eerste PAS file kan geopend worden. De belangrijkste PAS file doet Delphi 6 afsluiten, evenals het openen van het complete project waar deze bestanden in zitten.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken maar vindt geen antwoord.
Ergens op mijn schijf staat nog een programma die ik om dezelfde reden niet meer kan openen. Als dat zo regelmatig voorkomt dan vrees ik dat ik maar eens met Delphi moet gaan stoppen...
Uren en uren werk heb ik er in ziten...
Of heeft iemand een oplossing?
p.s. andere projecten kan ik wel openen, dus Delphi is niet corrupted denk ik...