Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom niveau +1 posings met score 0 ?

Pagina: 1
Acties:

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Dit zie ik regelmatig, fiets een willekeurige thread langs en je ziet modderetters die beoordelingen zoals niveau +1, score 0, inzichtvol geven. Dit lijkt mij een beetje vreemd, als er geen bijzondere reden zijn (zoals topic consistentie) dan hoort er volgens mij bij niveau 1 ook gewoon 1 punt...

Verwijderd

vind jij
het is niet automatisch dat een niveau 1 of hoger ook meteen punten moet krijgen. Het kan nl een reactie zijn die wel de moeite is om in een hoger niveau geplaatst te worden maar zeker geen punten waard zijn omdat het bijvoorbeeld al algemeen bekend is. Maar in een bepaalde thread kan dat toch handig zijn om te vermelden.

• Hielko
Dat vind ik inderdaad....

Volgens mij horen alle reacties die op niveau +1 thuis horen ook beloond te worden met +1 aan punten.

Als je iets op niveau +1 post maar geen + punten geeft dan lijkt het me toch dat er iets scheef zit. Als jij iets op niveau 1 zet en maar geen punten geeft omdat het algemeen bekend is dan lijkt het me toch dat ie ook niet naar niveau 1 gezet moest worden of als het nuttig is wel maar dan ook met een score van 1.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik doe het ook wel eens. De gedachte is dat je rekening houdt met iemand die alleen niveau 1 leest, soort niveau consistentie dus. Het is toch ook geaccepteerd dat je reacties naar -1 modereerd met score 0?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ligt er aan hoe interessant de post is.
Als ik een post zie met een goede vraag, maar die net niet goed genoeg is voor een extra punt, mod. ik hem soms naar Niveau 1 Score 0. Of een post die de topic concistentie in werking zet na een lawine van offtopic-/shit in bijv. DPC.

Ik zie wel inderdaad veel posts met Niveau 1 Score 0 waarvan ik vind dat ie wat meer credit verdient.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Het heeft met karma te maken... want het gaat automatisch, ook minder zinnige postings staan soms op Niveau 1 score 0 niet gemodereert

• Hielko
de automod geeft echt geen beoordelingen zoals inzichtvol ofzo....

Het gaat hier dus echt om gemodereerde berichten die deze beoordeling krijgen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zie mijn vorige reply.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1