Femme,
Het is geen 'F*CKING' commerciële instelling (alleen maar een analogie met een commerciële situatie). Er moet getracht worden om rekening te houden met alle tweakers.net bezoekers.
Ik zij ook niet dat het een commerciele
instelling is, maar dat je een commercieel
vergelijk maakt.
Je zegt dat er getracht moet worden om rekening te houden met
alle tweakers.net bezoekers.
Ben ik ook met je eens, maar je
kunt niet iedereen tevreden stellen. De gedachte alleen al is een utopie.
En over hoeveel "klagertjes" hebben we het nu helemaal ? Zeker in vergelijk met de hoeveelheid geregistreerde gebruikers ?
Vergelijk de hoeveelheid klagende tweakers
nu eens met de hoeveelheid geregistreerde
nu, en doe vervolgens een procentueel vergelijk met dezelfde gegevens een half jaar of een jaar geleden.
Ik denk dat er procentueel niet meer geklaagd wordt, alleen er zijn ook gewoon veel meer.
Tevens is het zo dat alleen een bepaalde "hardcore" groep nuttige, informatieve zaken post, en ik gok dat als dit 10% van de postings is, dat ik dan erg optimistisch ben.
Wil je dan dat T.net een zeik en blaat forum wordt voor de newspostings die er komen ? Dat lijkt mij toch niet.
Het mooie aan T.net is (was ?) dat je veel behulpzame tweakers tegenkwam, die je ondersteunden bij een vraag , of interessante aanvullende info gaven.
Nu is het heel vaak alleen nog maar wie het hardst kan schreeuwen en afzeiken, en heeft hetlezen van de reakties geen enkele toegevoegde waarde meer. (gechargeerd uitgedrukt)
Leuk, steeds meer gebruikers en pageviews, en steeds minder kwaliteit, omdat iedereen maar wat raak kankert, maar de moderators mogen "niet te hard" ingrijpen, omdat ze anders op hun pik getrapt zijn.
Lekkere kwalitatieve Site houdt je dan op den duur over.
Rekening houden met
alle T.net bezoekers houdt ook in dat je rekening gaat houden met alle Flamers en Spammers...
Succes....
Otisik stel daarom ook voor dat ELKE klacht op dit forum terecht komt. Laat maar zien die klagers. Wijs de moderators (ALLEMAAL) op dit forum en dat het dan een manier is om hun acties te beargumenteren. (Slashdot heeft dit trouwens ook).
Dat vind ik een goede ja. Ik denk ook dat (Ja, ik weet dat ik het al vaak geroepen heb

)de T.net FAQ, en de verwijzing naar dit Forum veel "aanweziger" moet worden gemaakt op T.net.
Je ziet maar wat voor een gezeik er altijd in de threads van komt, en dan vervolgens
weer gezeik omdat je het eerste gezeik hebt weggemodereerd...
Aannames zijn fataal.