Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

overijverige moderator?

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-11 16:20

botoo

πŸ’€ too old to die young

Topicstarter
ik weet dat ik alles kan lezen als ik -2 nivo instel, maar toch.
hier wordt wel overdreven kritisch gemodderd (= mijn pers. mening) http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11861

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Is dit de goede link? Aangezien ik dit zelf gemodereerd heb is het sowieso goed (ahum), maar ik zie hier nergens niveau -2.
Ik snap echt niet dat je deze thread als voorbeeld neemt want ik heb veel ergere gezien waarin ook wel discutabelere moderaties stonden. Gewoon een paar -1tjes hier.
-------------
twi liep ook al te zeiken. Omdat ik een nutteloze opsomming (moet dit nou, we kunnen ook al zo en zo en zo betalen) op -1:Overbodig zet, terwijl er nog een semi-grappige maar ook overbodige toevoeging (ik heb toch een fiets) achter staat. Had ik heel die bagger op grappig moeten zetten van twi.
Gaat heen!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-11 16:20

botoo

πŸ’€ too old to die young

Topicstarter
Ik bedoel niet dat er naar -2 gemodereerd is maar dat er imho onnodig veel verdwijnt op nivo 0

update
Ja, het is de goede link en ja, er word best wel dicutabeler gemodereerd. Ik val je niet aan maar geef mijn mening.

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Geen zin meer om hierover verder te discussieren, tenzij er mede mods zijn die het zwaar met botoo eens zijn.

Verwijderd

Ik zal het nog 1x uitleggen: Niveau -1 is om alle onnodige, overbodige, zinloze en oninformatieve reakties "onzichtbaar" te maken voor mensen die graag informatieve reakties lezen. Bij deze reakties staat de score op 0, dus geen Karma-aftrek. Aangezien Score voor de persoon is die de reaktie plaatst en niveau juist voor de mensen die reakties van anderen lezen vind ik dat er hier helemaalniet verkeerd wordt gemodereerd. Kom met een nuttige of leuke reaktie, als je onzin uitkraamt kun je beter niet reageren.