Sheep, dog 'n'wolf mijn deactivaten, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Goeie middag allemaal,

De titel zegt al vrij veel denk ik. Maar goed, hoe moet je in godsnaam een mijn deactivaten. Daffy zegt dat je die toetscombi's moet doen wanneer het ligt rood is..... :?

Wat zijn uberhaupt die toetsen en wanneer moet je nu exact drukken?

Alvast bedankt,
Groetjes Niels

• vleppyniles
Niemand die mij kan helpen?

• vleppyniles
Kick naar boven,

Nog steeds niemand die kan helpen? (Nee, dit is geen retorische vraag)

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:05
Laat ik je ff op weg helpen....

Meer info geven!!!

Anders blijft het erg stil in je topic.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• vleppyniles
Nog meer info ;)

Okeoke,

In level vijf geloof ik, het eerste sneeuwlevel, moet je mijnen deactiveren.

Eerst komt er een lightwave van de mijn af, dan moet je erheen gaan en op de pak-button drukken om de mijn te kunnen deactiveren. Maar voordat die mijn gedactiveerd is moet je een button-sequence uitvoeren. De afbeeldingen, die corrosponderen met de verschillende buttons, lichten op om vervolgens door jou in dezelfde volgorde in ingedrukt te worden om zo die mijn te disabelen.

Maar welke toetsen corrosponderen met de verschillende afbeeldingen en wanneer moet je nou een toetsenreeks uitvoeren?

Verwijderd

ik wete niet welke toesen, maar ik denk dat je em als die plaatjes er zijn moet uitvoeren...

Verwijderd

uhm damn weet ik ook niet meer maar in ieder je loopt er eerst heen als dat ding dus niet af gaat en drukt op weet ik veel om een mijn te activeren moet je maar bij je controls kijken en naar Daffy luisteren.

dan komt er met allemaal piepjes en zie je welke toetsten je moet in drukken naar dat de comp het een keer doet moet je zelf op de goeie piepjes de toets indrukken die er stond dus je moet gewoon een goed geheugen hebben was toch niet zo moeilijk dacht ik !

alvast voor verdere irritatie
(spoilermode)
bij dat rode monster moet je in zijn bereik komen dat ie op je af rent en dan moet je heeelll hard om hem heen rondjes gaan rennen dan dat licht aan zetten want daar is ie bang voor :P

• vleppyniles
Oke, thanks

Ga het zo ff proberen
Pagina: 1