Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nog een beoordeling: "goede vraag"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het vaste rijtje beoordelingen mis ik eigenlijk 1 dingetje, de mogelijkheid om een reactie als "goede vraag" te beoordelen. Het gebeurt namenlijk best vaak dat iemand een goede vraag stelt. Meestal gebruik ik nu inzichtvol of zoiets. Maar dat dekt de lading natuurlijk niet volledig.
Verder denk ik dat er ook wel een aantal van die mogelijkheden weg kunnen, zo zou je "spam" en/of "open deur" ook wel kunnen onderbrengen bij "flamebait" of "troll" maar dat is mijn mening natuurlijk. Een andere mogelijkheid is om moderators zelf de mogelijkheid te geven iets in te typen.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik gebruik in zo'n geval gewoon Interessant.

Verwijderd

Topicstarter
owh, ja dat zou je ook kunnen doen.
Maar je komt het dus wel ook tegen :)
ik ben iig niet de enigste

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Je komt het inderdaad tegen: als de vraag interessant is kan je het gewoon op interessant zetten, misschien ook inzichtvol en topic consistentie kan ook een optie zijn.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Waar blijft de optie "Voor vragen met betrekking tot hard- en software kun je naar GOT"?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
goeie vraag, maar is dat niet ietwat lang ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Afk.: "GOT vraag"

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dan krijg je de discussie weer, weten alle members van t.net wel dat dit forum bestaat.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Staat in het menu.
Of verwijzing naar een FAQ of forum.

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

PcDealer: Je zou dan net zogoed iedereen kunnen doorsturen naar GoT en de reacties op tweakers.net helemaal afschaffen.

Nee, ik denk dat het stellen van vragen een belangrijk onderdeel is van het reactiesysteem. Dus ik vind het geen verkeerd idee om daar een aparte beoordeling voor te maken.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1