Quake2 - Muose Accell in XP oplossing hier

Pagina: 1
Acties:

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:55
http://aphax.mine.nu/quake2-noaccel.zip

In die zip zit een aangepaste versie van de recent door ID gereleasde q2 3.21 source code, die het mogelijk maakt om zonder Mouse Accell te spelen in Windows XP. Bijbehorende credits zitten in de readme.txt

HF :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

OMG OMG OMG, eindelijk een oplossing!

Echt top dit, dank u :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Aphax
Wel 1 nadeel overigens, BiteMe werkt hier niet samen mee (is een soort van Proxy voor CTF) maar er komt komende maand een nieuwe versie van BiteMe en met een beetje mazzel is die wel compatible

De executable is dus een licht aangepaste versie van de 3.21 source.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
hmm, niet dat ik het verwacht
maar het valt altijd te proberen:
toevallig ook zoiets voor unreal1 gezien??

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Aphax
Nope de enige reden dat dit voor Quake2 mogelijk was is omdat de sourcecode vrijgegeven is, aangezien dit nog niet voor unreal zo is (denk ik) zal het op deze manier nog niet mogelijk zijn denk ik.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29
V 3.21 :), dat was lang wachten :).

Verwijderd

Hier ben ik wel blij mee :D Ik heb net een Quake MissionPack besteld..was al bang dat ik win2k weer moest installeren om zonder accell te spelen.

Ik had dit accell probleem ook met Quake1 onder XP met een Logitech Pilot (geen Mouseware) Het toevoegen van onderstaande command line parameters hielp bij mij...

glquake -noforcemaccel -noforcemparms

• Aphax
Op zaterdag 29 december 2001 18:40 schreef Termin8or het volgende:
V 3.21 :), dat was lang wachten :).
Jup ze hebben em ook niet officieel gereleased maar alleen de source code ervan, het zijn overigens 2 kleine veranderingetjes waarvan 1 iets met linux te maken had en de ander iets met multitexturing :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hmmmz ik heb er helemaal geen last van onder XP :? (en ik vind mouseaccelleratie tijdens gamen behoorlijk irritant, dus dat had ik echt wel gemerkt :))

.edit: aaargh quake 2 |:(
nog niet geprobeerd dan :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Aphax
Oops ik heb de file noodgedwongen offline gehaald aangezien er geen source bij zat (verplicht door de GPL license)

Helaas heb ik de source niet meer en kan ik dat dus niet doen. Mijn excuses.
Pagina: 1