[EA] Hoe is dit mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 22:04
Ik ben deze week 2x naar de computershop geweest om games te halen maar het valt me op , of begint me op te vallen dat EA de prijzen erg lang ERG hoog houd? Een spel als Z: steel soldiers koste mij nog geen 30,- maar als ik Emperor Battle for dune wil halen kost me dat nog steeds 99,95 terwijl die toch bijna evenlang in dewinkels liggen (heb ik zwaar het gevoel.)

Dus houd EA ze nou kunstmatig zo hoog (extra lang) of lijkt dat maar zo?

Strava | AP | IP | AW

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

EA vindt blijkbaar dat E:BFD een beter spel was dan Z:SS...

Not!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Dune is waarschijnlijk bekender dan Z

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 12:23

Tcq

Het gaat gewoon net zo als bij processoren, alle n00bs kennen Westwood dus kopen alle n00bs E:BFD. (niet dat E:BFD een slecht spel is hoor)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
ALs je kijkt zie je dat bijna alle games 99,95 kosten

Verwijderd

wacht ff 101,3 (nog iets)kosten de games nu...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zaterdag 29 december 2001 16:34 schreef General_Freakazoid het volgende:
Het gaat gewoon net zo als bij processoren, alle n00bs kennen Westwood dus kopen alle n00bs E:BFD. (niet dat E:BFD een slecht spel is hoor)
n00b? een n00b kent alleen Davilex.
En doe me een lol en gebruik niet van die ik-ben-nerd-maar-voel-me-meester-termen.

By the way, volgens mij zit er behoorlijk verschil in prijzen, bij de meeste grote ketens lopen ze wat prijsdalingen betreft wat achter. Het is niet zozeer EA, maar er zijn heel erg veel spellen die al betrekkelijk oud zijn maar toch nog bijna 100 piek. Gewoon goedkoopste winkel zoeken, en dan NIET de FRS, Dynabyte, Dixons etc.

Een particuliere gameshop moet je hebben.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 02:28 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

n00b? een n00b kent alleen Davilex.
En doe me een lol en gebruik niet van die ik-ben-nerd-maar-voel-me-meester-termen.

By the way, volgens mij zit er behoorlijk verschil in prijzen, bij de meeste grote ketens lopen ze wat prijsdalingen betreft wat achter. Het is niet zozeer EA, maar er zijn heel erg veel spellen die al betrekkelijk oud zijn maar toch nog bijna 100 piek. Gewoon goedkoopste winkel zoeken, en dan NIET de FRS, Dynabyte, Dixons etc.

Een particuliere gameshop moet je hebben.
Precies.... toen bijvoorbeeld GP3 bij de FRS 100 piek was kocht ik m bij de Intertoys voor 25... das toch n aardig verschil lijkt me..
Pagina: 1