topic gesloten op audioforum

Pagina: 1
Acties:

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
JvS sloot net mijn topic over een brom in mijn installatie terwijl ik duidelijk aangaf alles uit de faq etc al geprobeert te hebben....

graag weer ff open gooien want in de search kan ik niet het juiste antwoord vinden net als dat ik dat niet kan vinden bij de links die jvs mij zelf al gaf..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dus met andere woorden; je hebt alles geaard maar het blijft toch brommen? Raar! :D

Deze dus --> [topic=364211/1/25]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NightOwlNL
ja zoiets....
heb in de meterkast alle gekke apparatuur naar het aardpunt verbonden, me versterker etc. heeft geen aarde, en als ik me pc losgooi van aarde springt de aardlek er naar verloop van tijd uit

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:09 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat JvS hier op doeld:
Kjik, dat bedoel ik. Daar ligt het dus bijna altijd aan, niet aan de kabel of connector.
Het probleem zit hem in het verschil in aardeniveau tussen de stereo en computer, de oplossing is om de coax te scheiden van de rest. Ik geloof dat ze bij Display hier een ground loop insulator voor hebben.
Aangezien dat als je de coax losgooid de brom is verdwenen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NightOwlNL
mijn PC moet geaard zijn, anders doet hij gek maar hoe aard ik dan de kabelaansluiting, ik ga geen aardedraad maken van me pc naar de meterkast...

• NightOwlNL
ik heb die spullen alleen niet en volgens mij moet het ook kunnen zonder die extra kastjes etc..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 29 december 2001 15:59 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik heb die spullen alleen niet en volgens mij moet het ook kunnen zonder die extra kastjes etc..
Dat kan het dus niet... Dat jij wil dat dat wel moet kunnen, betekent niet dat het ook zo is.

Dit is allemaal al uitgebreid besproken, ik heb je nota bene een aantal links gegeven en de juiste zoektermen. Het feit dat er eerst geen oplossingen waren die jou bevallen, betekent niet dat het openhouden van jouw (dubbele) topic wel ineens die oplossing oplevert.

Die problemen zijn allang bepsroken (ik heb er zelf overigens ook last van).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• NightOwlNL
al die topics die ik las stond geen definitieve oplossing tussen, en bovendien, wat moet ik nou precies kopen voor apparaatje dat t niet meer gaat brommen....

zou t ook helpen om bijvoorbeeld mijn tuner bij mijn pc neer te zetten en kortere kabels te gebruiken etc...

dat soort antwoorden zoek ik,
Pagina: 1