Toon posts:

[etherlords] Zit vast! (nu al?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej,

ik heb net etherlords ( etherlords!) binnen (helemaal legaal, dus geen warez). Dus ik kies voor campaign en dan kies ik het linkse ras (geen id wat nou beter is).. nu heb ik ene paar vragen...

-hoe kan ik andere spells casten? behave zon tor, plant, bos en beker

-wat is een goede tactiek? (meteen in de aanval, of een beetje afwachten?)

-hoe kom ik aan nieuwe spell's?

BvD,

MrFreeman

PS.: Als ik nog meer vragen heb dan zal ik ze hier posten
PS2.: ik weet niet ofiie hier al uit is, omdat ik em moet reviewen... :?

Verwijderd

Topicstarter
spel is hier nog niet uit...hmm tog maar de handleiding doornemen dan! :D

Verwijderd

Kan je niet ff een screenshot posten? Het klinkt namelijk best leuk. :)

Verwijderd

Topicstarter
het IS leuk!

kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.etherlords.com/flash/usa/img/shot/big/shot62_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.etherlords.com/flash/usa/img/shot/big/shot32_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.etherlords.com/flash/usa/img/shot/big/shot5_big.jpg

voor meer screens kun je hier terecht...

Verwijderd

Topicstarter
schop!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ik heb het spel een paar weken geleden al gespeeld, maar ik snap niet hoe ik handmatig de battles kan uitvoeren. Als ik het op autocombat zet , komen er allemaal spreuken enzo uit terwijl ik handmatig echt niks kan doen. Ik vond het startinterface een slappe aftreksel van HOMM, maar voor de combat scenes, als ze zoals Magic the Gathering gaan , moet je eerst een paar standaard kaarten zoals land casten om punten te krijgen voor grotere spells.

...

Verwijderd

Topicstarter
niet helemaal,

ik ben er al achter.

je meot em ook niet op autocombatzetten

het is tbs, dus zorg ewrvoor dat je ether hebt (per beurt krijg je wat, hoeveelheid is linksonder te zien, linx van het hartje).

als je met je rechtermuisknop op een spell klikt, dan zie je hoeveel ether je nodg hebt om een spell te casten, en wat die spell dan inhoudt.

Ik ben er helemaal aan verslaafd! echt een cool spel!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:53

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zozo >:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
er is nu wel een demo van uit

http://www.avault.com/

hier staat hij bij hij is el 150 MB groot maar wel van een snelle lijn af tehalen (ik doet het nu in 100kb (Chello)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
Lijkt me eigenlijk best vet :P
Die plaatjes zien er ook cool uit

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
wie weet of het mogelijk is je hero's mee te nemen naar het volgende level? :D

Verwijderd

nope het is helaas niet mogelijk om je heroes mee te nemen naar een volgend level, dat is ook wat ik enorm jammer vind en juist heel tof aan homm waar dat wel mogelijk was.

om een battle handmatig te spelen moet je eerst wachten totdat je genoeg ether hebt,linksonderin staat hoeveel ether je beschikbaar hebt. met de rechtermuisknop kan je zien hoeveel ether je spreuk nodig heeft om te kunnen casten, verder is het battle systeem op magic the gathering gebaseerd.

op het forum van Etherlords kan je zelf samengestelde decks van mensen vindenhier om precies te zijn.

verder vroeg ik me af wie er al zelf decks heeft gemaakt, ok ok de game is nog niet zo heel lang uit, maar het kan :)

tis wel een vet verslavend spel

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Zijn er hier mensen die ff het spel goed uit kunnen leggen want ik heb nog nooit een TBS gespeeld ..

Kan hem wel op auto zetten maar dan vind ik hem wel raar vechten ...

Hij valt de kleintjes aan terwijl je die grote moet hebben .. ben met toe val in level 2 geraakt ..maar dat is ook alles ..

Verder ziet het er erg goed uit :P

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
je meot gewoon veeeel wezens casten (van die bijen van 3/3) en pas aanvalen als je meer aanvallednde units dan verdedigende van de tegenpartij...

dan doe je altijd schade toe aan de tegenstander... en dat is goed :)

speel het trouwens niet meer, vint stom dat je je heroes niet mee kan nemen naar het volgende level... :(
Pagina: 1