Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik kom niet meer op t.net! (MySQL error)

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
(Ik heb dit ook al op een ander forum gezet, maar ik wil graag snel antwoord)
Volgens mij hebben al meer mensen er last van gehad, maar gisteren lette ik er niet op omdat ik geen problemen had. Maar nou krijg ik op t.net alleen nog dit te zien:

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/index.php3 on line 42

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/index.php3 on line 43

HELP!!!

Verwijderd

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/index.php3 on line 42

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/index.php3 on line 43

Je bent dus niet de enige :)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
aanvulling: fokzine.net geeft op de frontpage dezelfde foutmelding maar werkt verder wel en op gamer.nl zie ik helemaal geen problemen.
:( Net de beste site die dus de meeste problemen heeft :'(

• Perseus|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2009

Perseus|IA

Rode ogen

Ok, kan iemand effe nakijken wie de laatste update heeft verzorgd, hij was vast dronken. ;)

Cheese, It's milk's leap towards immortality

Verwijderd

Vast een BSOD op die NT bak..

O nee... ze draaien linux. Naja, dan is het iets browsergerelateerds! de router! de harddisk!

:D

Verwijderd

MySQL-fout zit meestal bij de server en niet bij jou.. Er zit gewoon ergens een fout op de pagina en MySQL-code...
Komt wel weer goed, wie komt er dan ook al zo vroeg uit bed ;)

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 17:40

daaan

Brandweer Zoutkamp

Ik dacht, laat ik voor de grap eens uitloggen. Wil ik weer inloggen, wil niet, stond nogsteeds uitloggen. Kijk ik naar mn profile zie ik dit :(:

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/ext/reg.dsp on line 450

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/ext/reg.dsp on line 497

One's never alone with a rubber duck.

Pagina: 1