Ik word een beetje ziek van dat gekanker op moderators. In het artikel G-force 2 Pics staat de volgende reaktie:
Door |Obi_Wan| (Wannabee-Tweake) 26-06-2000 09:43 Mod: remedy
Zal wel weer een zak goud van 20 kilo voor betaald moeten worden
Beoordeling: niveau -1 score 0, Troll
Natuurlijk is Troll een beetje vaag, maar niveau -1 is op zijn plaats. Obi_Wan wijzigt zijn reaktie dit voegt hij toe:
Troll? Troll?
Wat nou Troll!
Het is toch zeker zo!
Spreek je voor een keer de waarheid... tsss
Bedankt hoor moderator
Ja! Dat is helemaal mooi!
Nu snel veranderen in "overbodig" hé!
Modereer dan niet ja....
Schande..
hehehe
Midden in een nieuwsposting wordt er weer op moderators gekankerd. Ik vind dat een keer goed duidelijk moet worden gemaakt dat dat niet kan. Want ik word onderhand echt ziek van dat gezeik op ons. Kan er niet een stukje op Tweakers.net worden gezet of zo? Als je toch wil klagen, doe dat dan op het moderator-forum, maar niet in een nieuwsreaktie. Duidelijk mag zijn dat het niet bij score 0 niveau -1 is gebleven.
Door |Obi_Wan| (Wannabee-Tweake) 26-06-2000 09:43 Mod: remedy
Zal wel weer een zak goud van 20 kilo voor betaald moeten worden
Beoordeling: niveau -1 score 0, Troll
Natuurlijk is Troll een beetje vaag, maar niveau -1 is op zijn plaats. Obi_Wan wijzigt zijn reaktie dit voegt hij toe:
Troll? Troll?
Wat nou Troll!
Het is toch zeker zo!
Spreek je voor een keer de waarheid... tsss
Bedankt hoor moderator
Ja! Dat is helemaal mooi!
Nu snel veranderen in "overbodig" hé!
Modereer dan niet ja....
Schande..
hehehe
Midden in een nieuwsposting wordt er weer op moderators gekankerd. Ik vind dat een keer goed duidelijk moet worden gemaakt dat dat niet kan. Want ik word onderhand echt ziek van dat gezeik op ons. Kan er niet een stukje op Tweakers.net worden gezet of zo? Als je toch wil klagen, doe dat dan op het moderator-forum, maar niet in een nieuwsreaktie. Duidelijk mag zijn dat het niet bij score 0 niveau -1 is gebleven.