Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kankeren op Moderators

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word een beetje ziek van dat gekanker op moderators. In het artikel G-force 2 Pics staat de volgende reaktie:

Door |Obi_Wan| (Wannabee-Tweake) 26-06-2000 09:43 Mod: remedy
Zal wel weer een zak goud van 20 kilo voor betaald moeten worden

Beoordeling: niveau -1 score 0, Troll

Natuurlijk is Troll een beetje vaag, maar niveau -1 is op zijn plaats. Obi_Wan wijzigt zijn reaktie dit voegt hij toe:

Troll? Troll?
Wat nou Troll!

Het is toch zeker zo!

Spreek je voor een keer de waarheid... tsss
Bedankt hoor moderator

Ja! Dat is helemaal mooi!
Nu snel veranderen in "overbodig" hé!

Modereer dan niet ja....
Schande..

hehehe

Midden in een nieuwsposting wordt er weer op moderators gekankerd. Ik vind dat een keer goed duidelijk moet worden gemaakt dat dat niet kan. Want ik word onderhand echt ziek van dat gezeik op ons. Kan er niet een stukje op Tweakers.net worden gezet of zo? Als je toch wil klagen, doe dat dan op het moderator-forum, maar niet in een nieuwsreaktie. Duidelijk mag zijn dat het niet bij score 0 niveau -1 is gebleven.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, dit kom je de laatste tijd idd wel heel erg vaak tegen ja.

Als je ook naar de overige threads in dit Forum kijkt, zie je dat het ook best wel ter sprake wordt gebracht. (onder andere door mij)

Ik maak me er niet meer druk om, ik zorg echter wel dat ze door dit soort uitspraken flink wat Karma verliezen...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
het heeft hem ook flink wat Karma gekost, ik maak me er ook niet zo druk. Alleen dacht ik: Kunnen we het niet een keer goed duidelijk maken, bijvoorbeeld in een stukje tekst onder in (in de plan. update of zo)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Mod.'s zouden ook het voorbeeld moeten geven om niet woorden als "k*nker" te gebruiken, aangezien het aanstootgevend kan zijn voor sommige bezoekers.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Zeiken is ook goed.... kankeren betekend trouwens precies hetzelfde, (zie Van Dale) maar als mensen hier problemen mee hebben wil ik voortaan wel een ander woord gebruiken.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Ik vond deze jongen eigenlijk wel grappig, volgens mij zat hij gewoon lekker te stangen. Maar ik ben het wel met je eens dat er wel makkelijk kritiek gespuwd wordt.

Moderator zijn is echt niet alleen maar effe lekker punten uitdelen/schrappen.

Ik denk niet dat we allemaal 'het goede voorbeeld' moeten geven naar richtlijnen van de bond tegen het vloeken. Maar we moeten ons denk ik vooral niet laten verleiden tot flamen. Dat dwingt al genoeg respect af. Al een moderator het woordt kanker in de mond neemt is er an sich weinig aan het handje. Hangt er uiteraard vanaf hoe hij dat gebruikt.

ieeeepppppp :P

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Ik vond deze jongen eigenlijk wel grappig, volgens mij zat hij gewoon lekker te stangen. Maar ik ben het wel met je eens dat er wel makkelijk kritiek gespuwd wordt.

Moderator zijn is echt niet alleen maar effe lekker punten uitdelen/schrappen.

Ik denk niet dat we allemaal 'het goede voorbeeld' moeten geven naar richtlijnen van de bond tegen het vloeken. Maar we moeten ons denk ik vooral niet laten verleiden tot flamen. Dat dwingt al genoeg respect af. Al een moderator het woordt kanker in de mond neemt is er an sich weinig aan het handje. Hangt er uiteraard vanaf hoe hij dat gebruikt.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Topicstarter
Vroem ----> Post je dat nou 2x omdat je bang bent dat ik het na 1x lezen nog niet snap? ;)

Hmm je kunt kanker als scheldwoord gebruiken, maar ook als werkwoord, kankeren.. daarmee bedoel ik gewoon zeiken.. maar goed... Dit was niet stangen, dit is gewoon een moderator voor lul willen zetten... bovendien hoort dat niet in een nieuwsreaktie thuis.... Einde topic :)
Pagina: 1