Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DPC stat threads

Pagina: 1
Acties:

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 22:21
Hoi, ik vraag me wat af:
Worden de threads van de DPC stats nog wel actief gemodereerd?

Bijvoorbeeld die van vandaag: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11736&niv=-2

Daar is maar 1 reactie gemodereerd (die van mij trouwens wel op -2 had mogen staan).

Waarom staan alle andere reacties nog open? Worden de DPC threads niet meer beheerd?

groeten
paul

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Ikzelf modereer die threads niet, het is tenslotte toch altijd hetzelfde totaal zinloze gezemel. "Ik heb weer twee nieuwe pcs aan het grazen gezet!", "De volgende Megaflush hakken we Anandtech!", "Wij rulen", "Mooo", etc.

Opzich ook niet erg, als je die DPC stats-postings openklikt weet je, of ben je er snel achter, wat je te wachten staat. Er valt gewoon niet dagelijks iets boeiends over te zeggen :) Het zou opzich beter zijn om die postings volledig naar het forum te verplaatsen, maar opzich heb ik er geen last van. Alleen modereren is zinloos :)

Verwijderd

Mee eens. Als ik die threads zou modereren zou ik _ALLES_ op -1 overbodig moeten zetten.
Aangezien dat voor mij zinloos is, en voor geeneen poster leuk is kijk ik er niet eens naar.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is ook volstrekt zinloos om hier in te snoeien, zou de hele sfeer ook verpesten in dat soort threads.

De waarde die je aan een score hecht varieert per artikel.

Verwijderd

Met DPC ligt het helemaal anders. Voor Intel rulez geef je niveau -1, voor DPC rulez niet. Dit komt omdat Tweakers.net meestal objecief is maar in de geval dus niet... Bovendien kun je mensen die eindelijk de DPC hebben gejoined moeilijk afstoten door hun vreugdekreet naar beneden te modereren. Alleen voor echte trolls, flaimbaits en een dubbel-post en first post geef ik heel af en toe een niveau -1. En heel soms, voor een echt goede reaktie (en die is zeldzaam in de hitparade) geef ik score 1.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben het er niet mee eens om de DPC threads niet te modereren.
Er zijn meestal wel een paar nuttige opmerkingen, die modereer je omhoog, de rest laat je staan.
Ik denk zelfs dat DPC het makkelijkst en het snelst te mod. is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

DPC stats modden: 95% is score 0 niveau 0, 4% is niveau 1 1% = niveau -1.
Kreten als DPC roelt en Moeh enz. moeten niet op overbodig en -1 worden gemod...

• dyna18
  • Laatst online: 07-11 22:21
Kan een van de moderators alsjeblieft ff de DPC stats posten? het is 17:00 uur en ze staan er nog steeds niet.

Verwijderd

Dyna, als er geen stats op Tweakers.net ligt. ligt dat niet aan Tweakers.net maar aan Distributed.net, daar hebben ze nog geen complete update. Ik kan je als moderator er niet mee verder helpen. Het enige wat ik kan doen is je doorverwijzen naar http://stats.ditsributed.net/rc5

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

De stats staan wel in GoT (sinds ±12:17), dus daarom vragen _wij_ ons af waarom ze nog niet op de frontpage terecht zijn gekomen...

/me Out

Bericht hierboven

• AntonT
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Pagina: 1