Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Forum post

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer een ID voor een optie die er wat mij betreft bij het opmerkingen lijstje bij mag komen.
Op het moment dat er een thread is over bijv. video kaarten is er regelmatig iemand die direct zijn problemen met zijn videokaart deponeerd. Nou dekt het volledig de lading als je dat op off-topic zet. Maar het lijkt me duidelijker als we daar iets van "forum post" neer kunnen zetten.
Dus Femme, als je zou willen :)

Wat me BTW ook makkelijk lijkt is als de opties op alfabet komen te staan. Het is makkelijk dat er meer opties bijkomen. Maar ik ben soms wel ff kwijt waar ze nou staan in het rijtje.
/me wil misschien ook wel te snel :)

Verwijderd

strak plan... Forum Post.. weten ze gelijk waar ze moeten zijn....

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, vind ik wel een goede.

Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen die op tweakers zitten op de hoogte zijn van het bestaan van GoT.

Ik denk dat dit (samen met de tweakers.net FAQ) wel wat groter geplubiceerd mag worden op de frontpage, of eventueel zelfs in de nieuws-thread, een soort van optie "Bespreek dit onderwerp in het GoT forum" met gelijk een redirect er naar toe.

ik denk alleen dat het daarvoor wel essentieel is dat de GoT en Tweakers users Database gesynced gaat worden, maar daar zie ik al weer een _HELEBOEL_ problemen mee aankomen... :(

Aannames zijn fataal.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Korte reaktie:
Mee eens.

LinkedIn WoT Cash Converter