even uit nieuwsgierigheid: Hoe gaat dat moderaten "aan de achterkant van de site" nou in zijn werk? Ik heb al eens gehoord dat moderaters precies kunnen zien welke opmerkingen nu wel en welke niet zijn gemodereerd op t.net. Maar krijgen jullie die te zien per thread, of gewoon een hele lange lijst met met reacties op basis van first come first serve? Ik vraag dit omdat het me opvalt dat de nieuwste nieuwsartikelen altijd wel bijlopen met modereren, maar de reacties bij nieuwstberichten van een paar uur oud lopen daar simpelweg een paar uur op achter.
Verwijderd
Als moderator krijg je gewoon hetzelfde te zien als jullie, behalve dan dat er bij nieuws bij elke reaktie een balk staat waar je niveau, score en reden kunt aangeven. Je hoeft geen modder-eter te zijn om te zien of een reaktie al is gemodereerd of niet, dat kan iedereen zien, links boven in een reaktie staat een rechthoek, als die licht grijs is is de reaktie nog niet gemodereerd, als hij donker grijs is is ie wel gemodereerd. Dat is alles. Niet echt bijzonder dus
Verwijderd
Het is wel zo dat als we een thread gemodereerd hebben we automaticsch een pagina krijgen waarop per thread staat aangegeven hoeveel reacties er op zijn. En hoeveel daarvan er nog niet gemodereed zijn.
En dat de nieuwe berichten sneller worden bijgehouden dan de oudere berichten, nou, mederators zijn ook mensen
die lezen liever ook eerst ff de berichten die ze nog niet kennen.
En dat de nieuwe berichten sneller worden bijgehouden dan de oudere berichten, nou, mederators zijn ook mensen