Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zeiker alert

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik had gisteren Paz op score 0, niveau -2 gezet omdat hij de hele Abit SE6 mobo review @ HardOCP van gisteren als reactie herhaalde in de Intel i815E chipset review. Ik was hierbij zo beleefd om hem dit te mailen om het even uit te leggen en raadde hem verder aan reviews in de nieuws submit te stoppen en niet als een enorme reactie te plaatsen.
Krijg ik de volgende mail terug:
Doe me aub een lol zeg... Niet iedereen leest ALLE reviews (althans, de
gemiddelde lezer niet), dus als er een opinie (gefundeerd en wel) over een
ander moederbord wordt gepost is dat niet zozeer hinderlijk, maar eerder
nuttig/aanvullend. Ik zag zelf die eerdere post niet, want dan had ik hem
niet gepost of anders wel een directe verwijzing geplaatst naar die review.
Om dan maar meteen -2 te gebruiken vind ik lichtelijk overdreven en riekt
zwaar naar god speel gedrag.
Daar word ik toch echt ziek van.

(Aangezien jullie als lezer hier verder waarschijnlijk weinig mee kunnen ben ik zelf waarschijnlijk ook een zeikerd, maar ik moest het gewoon even kwijt om wat stoom af te blazen.)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:34
Publiceren van prive mail is niet netjes in elk geval.
Verder zou ik me er niet te druk om maken. Ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, want ik ben geen mod :)

Verwijderd

/ignore *

zo moeilijk is het niet. normaal je gedragen is niet zo moeilijk, er staan genoeg faq's op deze site, men wordt gewezen op normale zaken in het postschermpje, het tekstschermpje is niet voor niks zo klein en complete teksten copieren van sites is dommer dan dom, je snapt dan niets van internet, link ernaar en be do with it.

dus irrelevant: modereer en ignore. als ik iedere randdebiel moet mailen die ik down modereer ben ik de gehele dag bezig. hou op zeg ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik maakte me hier (dit soort dingen dus) een tijdje geleden ook nog erg druk om.

Tegenwoordig geef ik ze als ze beginnen te piepen een verklaring, en als ze daarna nogmaals beginnen te zeuren, negeer ik ze gewoon.

Het heeft ook geen zin om zo'n discussie op zo'n moment dan nog verder door te voeren, want het enige wat men dan nog probeert is zijn gelijk te halen.

JIJ bent de moderator, zij niet.

Otis heeft mij hierin ook een beetje geholpen... ;)

Je spendeert anders meer tijd om jouw gedrag te rechtvaardigen aan de een of andere wannabee, terwijl je die tijd vast wel beter kan besteden.

Wel zou de tweakers.net FAQ wat groter gepubliceerd mogen worden op de frontpage, dat scheelt een hoop gezeik.

[update]
Domme typo aangepast... :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Hey GaMeOvEr, gefeliciteerd man !!
Ik ben blij voor je dat je er nu zo over kan denken. Na een aantal draadjes in dit forum te hebben gevolgd maakte ik me oprecht zorgen over je hard. ;)

Maar ff zonder dollen, ik heb (gelukkig) nog geen last gehad met dit soort dingen. Maar wel dat ze, na naar beneden gemodereerd te zijn, dezelfde reactie opnieuw plaatsen met eventueel een verwensing naar de moderator. Maar gooi ik ook direct de punten omlaag ipv alleen het niveau.

Verder heeft Otis alles al gezegd.

Verwijderd

Waarom kan ik niet editten ????
Ik zie een stomme typo, maar ik heb geen edit button :(

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb ik ook soms, die edit button komt en gaat! :(

Toen ik de reactie schreef, was ie er niet en toen ik weer 'terug' kwam nat het posten was ie er wel weer?!

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Elefino...

Hehehe... Ik ben blij dat mijn collega's het beste met me voor hebben ! :)

Overigens heb ik nooit last van het "edit-knop probleem" ...

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1